lørdag den 1. maj 2010

LOLLANDS GIRAF-UDLEJNING


Det er nu officielt - jeg er den lykkelige ejer af min helt egen, private giraf. Derfor kan jeg nu åbne drømmevirksomheden:
LOLLANDS GIRAF-UDLEJNING.
Mit fantastiske søn på 14 har skabt dette mesterværk i sløjd i skolen, og han var stolt som en pave, da han forærede mig den. Og forståelig nok, for han er godt nok ikke den mest fingernemme person, jeg kender......han betroede mig da også, at det er rent held, at giraffen stadig har et hovede, for han var ved at skære det af, fordi "saven smuttede"!
Jeg elsker min giraf - og jeg ville såmæn også have elsket en hovedløs en af slagsen, for det er den slags mødre gør - uden tøven og uden tvivl......og heldigvis er mit englebarn bedre til at lave den slags end hans mor var.
Det gør helt ondt, når jeg tænker på de rædsler jeg slæbte hjem til min mor.....og som hun stolt udstillede i reolen......stakkels hende.....jeg gav hende fornyligt tilladelse til at smide skidtet ud, for hun har det skam stadigt.....keramikhesten, der ligner en udsplattet flodhest, det vævede penalhus, der er så skævt, at det ikke kan lukkes og alt det andet.
Hun sagde, at det nænnede hun ikke.....selv nu efter mere end 35 år......ja, sådan er mødre - OG HELDIGVIS FOR DET!!!!!

1 kommentar:

Annette sagde ...

he he - giraf-udlejning.... jeg kom altså lige til at grine der... for mange år siden var min bror i sjovt selskab, og kammeraten sendte et brev til ham, hjemme hos mine forældre... til "Selskabet for Giraf-udlejning" stod der og så adressen... postbuddet kom indenfor, og spurgte om det var det rigtige sted at aflevere brevet, for han kendte ikke firmaet... Min mor tog imod - og knækkede sammen af grin,da posten var gået... Den har vi ofte grint af...
Så girafudlejning er ikke noget nyt - umiddelbart... he he...
Men flot arbejde af din søn.. gem den, så kan han få den som voksen...
kh
Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...