mandag den 3. maj 2010

OOPS I THINK I DID IT AGAIN


Jeg har gjort det igen!
Købt garn, men det er faktisk overhovedet ikke min skyld!!!
Det er Dagli' Brugsens skyld.....
Min lokale Dagli' Brugsen har en meget strikke interesseret medarbejder, og hun sørger for at de altid har billigt garn, og det er billigt - mellem 50 og 100 kr for en pakke med 500g garn.
Ja, så kan det ikke gøres billigere, så derfor er jeg ganske uden skyld.....de pakker hopper simpelthen op i min indkøbsvogn, når jeg kommer forbi.....
Problemet (hvis man kan kalde den lille bagatel et problem) er, at jeg nu har garn til 3-4 bluser/trøjer.
Faktisk, når jeg tænker efter, så er det reelle problem, at jeg har for lidt tid til at strikke........ HVOR ER DET GODT, AT JEG SNART HAR FERIE! SÅ KOMMER PINDENE TIL AT GLØDE!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...