lørdag den 22. maj 2010

PÅ PINDENE LIGE NU


I skrivende stund har jeg gang i en cardigan strikket i håndklæde-tern.
Jeg fandt opskriften i Hendes Verden nr 19/2009, og den er så så enkel, at det virkelig er et godt fjernsyns-strikketøj.
Garnet er fra Brugsen (500g for 100 kr), det hedder Marino og er 50% HB akryl og 50% bomuld. Garnet passer til p 3 og 3 1/2.
Desværre har jeg gang i alt for mange andre ting lige i øjeblikket, så det er begrænset, hvor meget jeg egentlig får strikket, men en lang køretur sammen med mine kollegaer her i sidste uge, betød dog, at jeg fik det ene ærme strikket færdig, og jeg er siden kommet cirka halvvejs med det andet.
Den skal nok blive færdig på et tidspunkt, for jeg har adskillige poser med garn liggende, som bare skriger på at blive strikket til et eller andet - jeg ville ønske, at mit døgn havde lidt flere timer.......

1 kommentar:

Cristina sagde ...

Hvor er den bare fin, og ja, det er altid godt med en lang køretur, så man kan få strikket lidt..
smiler

KH
Cristina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...