onsdag den 29. september 2010

Build-a-bear trøje


Det var mørkt, da jeg tog billedet, men den er altså lilla og lyserød
 Jeg har en meget sød (mandlig) kollega, som tålmodigt har lyttet til min snak om strik og andet håndarbejde (han har været gift i mange år, så han er godt opdraget hjemmefra) ;o)

Han sad for et godt stykke tid siden og bladrede i et ugeblad, hvor han så en strikket badedragt til en build-a-bear bamse, og så spurgte han, om ikke jeg ville strikke sådan en til hans barnebarn.

Det ville jeg naturligvis godt, og en anden kollega donerede velvilligt nogle bomuldsrester i lyslilla og lyserød, for jeg havde absolut ingen bomuldsrester i rigtige tøse-farver.
Da der stadig var lidt garn tilbage af de to farver, besluttede jeg mig for at strikke dem op til endnu et stykke bamsetøj. En enkel trøje i retstrikning kunne det blive til, men så kan jeg heller ikke få mere ud af de garnrester (der er 7 gr lyserødt og 11 gr lyslilla tilbage).

Det tager et par timer at strikke sådan en trøje....og det er jo ingenting, især ikke, når man kan glæde en lille pige ;o)

13 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Build a bear tøj er genialt til små rester. Jeg fik for et par år siden udstyrret min låne datter med en hel bamse garderobe i julegave - udelukkende lavet i garn af rester.

Citronmoster sagde ...

Hvor er den sød :-)

Karen sagde ...

Tak ;o) Det er overskuelige projekter, og det kan af og til være rart.
Det næste jeg går i gang med bliver nok en bamsekjole....eller noget barbietøj....jeg finder nok nogen, hvis datter/døtre leger med barbie

Anonym sagde ...

It can be pleasurable and it'll entirely shock them, also.

my homepage; free weights for sale

Anonym sagde ...

This would be the one particular to obtain if you will need to have the best level of work out alternatives.


Also visit my web page :: http://www.getfitnstrong.com/bowflex-dumbbells/reviewing-bowflex-selectt...

Anonym sagde ...

Allow me to provide you with another instance, let's get an everyday aged bicep curl.

Feel free to visit my website dumbbell sets

Anonym sagde ...

For those who ignore the "Work in Male," they are going to stand over your device right
up until you end.

Also visit my page :: http://www.getfitnstrong.com

Anonym sagde ...

Should you are an avid conditioning buff, then you ought to decide on up some property gym
gear.

my web-site; please click the following internet site

Anonym sagde ...

You'll be able to have a good training session in your house, all you will need is willpower and motivation.

my webpage - http://www.getfitnstrong.com

Anonym sagde ...

The moment you might have accomplished a person established with a single hand, swap
off and do exactly the same while using the other hand.



Feel free to surf to my website :: bowflex adjustable dumbbells

Anonym sagde ...

With its adjustable features, it is possible to accomplish a lot more than thirty forms of work outs at your home
for example leg, again, chest, abdominal, arm and shoulder physical exercises.


Feel free to surf to my blog; http://Www.Getfitnstrong.com/bowflex-dumbbells/bowflex-selecttech-dumbbells-ultimate-home-exercising/

Anonym sagde ...

Folks on an elliptical device will stand within an upright position with their toes on the foot pedals and with their palms about the hand rails.


My homepage :: Rednecktube.com

Anonym sagde ...

Biceps really are a straightforward muscle to workout,
you only stand with arms down to your aspect and then curl them up toward
your shoulders but make certain your elbows you should
not go.

Here is my web blog - simply click Www.Getfitnstrong.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...