mandag den 27. september 2010

Mandags panik

Mandag morgen, skal lige have tøj på, inden det går i rask gallop til toget....står på hovedet i skabet for at finde lige netop DEN trøje, men den er pist væk!?! 

Kommer hjem fra arbejde og fortsætter eftersøgningen....finder trøjen i bunden af skabet - den er gledet af bøjlen og ligger som en krøllet klud i bunden af skabet.....skabet som jeg glemte at lukke i morges, så nu ligger der 2 katte oven på "mors" tidligere rene og kattehårsfri trøje!!!

Løsning på problemet? Hovedet ned i garnresterne, så nu har jeg strikket 2 "slanger" til et par af mine gamle træbøjler.
SLUT MED TØJ, DER GLIDER NED.

Opskriften er nem - 16 msk på p. 3 og STRIK derud af ;o)

3 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

En løsning der oven i købet pynter på kedelige bøjler :-)

Karen sagde ...

Du har ret....og jeg får brugt nogen af mine irriterende garnrester ;o)

Mette G. sagde ...

Jeg kan huske, at min farmor havde sådan nogle og de er da rigtigt smarte. Vi har nok alle prøvet at stå på hovedet i skabet og lede efter "nedfald!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...