fredag den 17. september 2010

PÅ PINDENE LIGE NU


Begyndelsen på ryggen

Jeg må indrømme, at jeg er håbløst bagud i forhold til striksæsonen. Opskriften til denne trøje er fra foråret, men jeg blev så forelsket i opskriften, at jeg bare måtte strikke den.
Jeg fandt opskriften i et tillæg til Hendes Verden (nr 1-2010). Designet af Wilfert's. Jeg valgte at strikke den i bomuld. Garnet er 95% bomuld  og 5 % Lurex.
Når den er færdig skal jeg i gang med det rigtige vinterstrik. Hvad det bliver, er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror, at det bliver en opskrift fra Drops.




Og en næsten færdig ryg



3 kommentarer:

emmy sagde ...

En fin trøje du har på pindene. Jeg kiggede på din blog og så du har strikket en rigtig flot sommertrøje. Den har jeg på min "to do-liste".

Jeg er ny læser af din blog og ønsker at følge den. Du er velkomen til at kigge forbi min blog.

KH emmy :)

strikkeentusiasten sagde ...

Et rigtig godt projekt du har på pindene,der er rigtig mange gode Drops opskrifter og en fornøjelse at man bare kan søge rundt i dem på nettet.
God weekend.

Karen sagde ...

Kære Emmy,velkommen til og tak for dine roser....jeg kigger forbi kan du tro ;o)

Og kære strikkeentusiasten, Drops har nogle fantastiske opskrifter....jeg har lidt forelsket mig en en tyk vinterbluse med raglan og snoninger, men nu får vi se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...