fredag den 10. september 2010

ROKOKKO-RÆDSEL?!?


Tja, jeg fik altså også strikket en trøje her i sommerens løb, men jeg er bestemt ikke helt glad for den.
Den er for meget! ALT for meget blonde (4 meter!!!!! måtte jeg strikke), men nu er den færdig og hænger nydeligt på min gine Esmaralda, for ellers fryser hun.
Den er strikket efter en opskrift fra Hendes Verden, tillæg 1 2010 - her var den strikket i grå og beige.....ikke lige mine farver, skulle jeg hilse at sige.
Jeg ville have lignet en skål blondebesat havregrød, hvis jeg havde bibeholdt de farver....nu ligner jeg bare en falleret rokokko-dame.
Garnet hedder Napoli, og er købt i Brugsen (500 g for 100 kr.) den er strikket på pind 3 1/2.
Hvad kan man så lære af det? Er der mere end 1 meter blonde på en strikket trøje, skal jeg undlade at gå i gang med den.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...