tirsdag den 14. september 2010

ROSER OG VARM KAFFE



Jeg har taget en grum beslutning!
Ikke flere garn/stof indkøb før alle mine rester er brugt op - ja, det er ikke rart, men nu skal jeg have ryddet op i mine gemmer!
Dette her var vist engang en dug, men nu er det en kaffe-hætte til min bodum kande.
Der er stadig mere stof tilbage.....det ved jeg endnu ikke, hvad jeg skal bruge til, men det  kommer nok. Grydelapper? Dækkeservietter? Tja.....
Mønsteret er kopieret fra en kaffe-hætte, som jeg købte i Fakta for mange år siden. 
Den holdt kun til ganske få gange vask, så begyndte syningerne at gå. Derfor sprættede jeg den op og tegnede mønstret af. 
Denne kaffevarmer er nr. 2, jeg har syet - den første en mindst 5 år gammel, så det beviser bare, at "hjemmegjort er velgjort".

2 kommentarer:

strikkeentusiasten sagde ...

Den er rigtig sød og meget anvendelig....hjemme gjort er altid bedst.
Det ville da være sødt at lave noget af resterne er det ikke nok til et kokke forklæde...??

En rigtig flot blog du har fået lavet jeg er ret vild med farverne...lækkert

Karen sagde ...

Tak skal du have for roserne. Jo, der er faktisk stof nok til et forklæde. Det var da en rigtig god idé ;o) og velkommen til! Jeg håber, at kan få skabt en lige så kretiv og inspirerende blog som din

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...