fredag den 1. oktober 2010

Det skal være NU!!!!!!

Jeg har stadig denne forårstrøje på pindene, men nu er jeg ved at være utålmodig.....MEGET utålmodig.
Den skal være færdig NU!

Problemet er bare, at det er den ikke.

Jeg mangler ca 2/3 af forstykket og 1 ærme, og bagefter skal den jo også monteres - og det er et arbejde, jeg bare HADER. Det tager så langt tid...

Jeg har allerede de næste 3 projekter klar på min "to-do" liste....en tyk vintertrøje med snoninger fra Drops, Cecilia vest og Geilsk vest med kiler.

Geilsk - vest med kiler
 Det er de ting jeg skal have strikket i løbet af vinteren (+ alle det løse, som løber på).
Garnet ligger klart, pindene er fundet frem....det hele er der....altså undtagen mig, for jeg skal LIIIIGE have gjort den anden bluse færdig.

7 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Så må du jo sætte turbo på pindene..Kender godt det der med at der er andet der er mere spændende end det man er igang med.

Karen sagde ...

Ja, det er altså ikke sjovt! Og jeg har lovet mig selv, at jeg IKKE må gå i gang med andet før det jeg har på pindene er færdigt. Ellers har jeg 20 halvfærdige projekter liggende, som ALDRIG bliver færdige, men nøj, hvor det irriterer mig ;o)

strikkeentusiasten sagde ...

Nu må du ikke gå hen og få stress, kan du ikke strikke lidt på det hele samtidig...???

Jeg kender godt det med alle de fristelser jeg har også rigtig mange ting jeg gerne vil lave....men ind til nu er det lykkes mig at holde på Frøken Selvdisciplin....håber da hun bliver boende lidt endnu.

Karen sagde ...

Joh.....man kunne vel godt gå i gang med noget andet.....men....jeg er bange for at så er der aldrig noget der bliver færdigt ;o) Nej, jeg må finde min indre frk Selvdisciplin og stå imod...;o)

emmy sagde ...

Jeg kender det med at noget skal være færdig først.

Hvad med at gå igang med noget af det du har på "to-do listen" og så indimellem strikke på din forårstrøje :)

Fru Kahr sagde ...

Uha, jeg kender godt problematikken. Ofte fungere jeg bedst med et projekt ad gangen - ellers ender jeg netop med ufærdige projekter.

Karen sagde ...

For en del år siden, da jeg lige var blevet "omvendt" til strikker, begyndte jeg på en masse strikprojekter på en gang....jeg endte med en masse kvart-færdige projekter, som jeg ikke kunne tage mig sammen til at få færdige, så derfor ET af gangen, men det er altså svært!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...