torsdag den 28. oktober 2010

en tur ned ad "barndommens gade"

Min ferie bragte andet end et komplet orkis-kit.
Jeg fandt mine gamle bamser....eller skal jeg sige MIN gamle bamse, for den anden tilhørte min bror.
Jeg behøver vel ikke at fortælle, at staklen uden øjne og med armen halvt revet af tilhørte min uvorne bror ;o)
Min gule bamse er aldeles hel og pæn, på trods af at han/hun nu er.....uh ha da- 46 år - mens den anden er over 50.
De har de sidste mange år fristet en kummerlig tilværelse i bunden af et skab, men nu har jeg altså taget de to stakler med hjem.
"Sorte-bamse" skal have nye øjne og hans arm skal syes fast....måske skulle jeg også kigge lidt på hans næse, som også er lidt i opløsning - ja han skal faktisk have den helt store tur hos "bamsedoktoren".
Den gule skal vist bare børstes lidt....bare sådan for at få det værste støv væk og så....ja så skal de have noget tøj, tror jeg....for de er da vist lidt uanstændige....sådan to bare bamser ;o)

6 kommentarer:

Dorte sagde ...

GUD hvor sjovt. Den gule ligner min gamle bamse på en prik :-) Min har sådan en "tør" lugt, det har den altid haft...jeg kan næsten "dufte" den bare af at se din bamse :-)
Min datter har fået den, for jeg ved at hun nok skal passe godt på den.

Karen sagde ...

Dorte, den duft har min også - det må være fyldet, der dufter sådan. Det er en god idé at give den videre til din datter - bamser skal der leges med ;o) Og en dag kan hun forhåbentlig give den videre til sine børn.
Kh Karen

Citronmoster sagde ...

Herlige gamle bamser :-)

Helle : sagde ...

Nøj hvor er de fine, jeg kan jo altså ikke stå for bamser selv om jeg jo for længst skulle være vokset fra dem. Pas nu godt på dem, og der findes jo værksteder som tager sig godt af sådanne fine bamser.

Velkommen på min blog :-)

Anna sagde ...

Åh nej hvor er de søde - jeg havde også en lignende (der lugtede på samme måde) :)

Jeg glæder mig til at se mere til orkis - det ser simpelthen SÅ svært ud... Jeg er meget imponeret over hvad der er kommet ud af det indtil videre!

Og velkommen på min blog - glæder mig til at læse med hér også!

:) Anna

Karen sagde ...

Helle og Anna - velkommen til ;o)
Orkis projektet er udsat til min juleferie - der har jeg tiden til det....og det kræver altså lidt uforstyrret tid at lære den slags (for mig i hvert tilfælde).
Ja, bamserne er søde og tænk at jeg i flere år har gået og troet, at de var blevet smidt ud - heldigvis var det ikke tilfældet :o)
Kh karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...