lørdag den 9. oktober 2010

endelig weekend.......

Endelig er arbejdsugen slut!
Det har været en uge, hvor der ikke engang har været tid til at holde pauser...hvor frokostpausen har været 15 min. "stående buffet", hvor man lige slugte et stykke rugbrød, inden man var på vej igen.

Fredag, hvor vi ellers har tidligt fri, snuppede jeg lige 3 1/2 times overarbejde, og fik en del hængepartier fra hånden, så NU skal der slappes af!

Jeg VIL ikke fortage mig noget som helst, der tilnærmelsesvis minder om arbejde på denne pragtfulde lørdag! Jeg vil nyde solen, strikke, høre musik, tale med familien, strikke lidt mere og bare nyde at være menneske!

I morgen, når der er oparbejdet lidt arbejdsoverskud igen, bliver der gjort rent, vasket tøj osv, men i dag?

ABSOLUT ARBEJDSFORBUD!!!!!!

Billedet, som vist meget godt illustrerer min tilstand, da jeg kom hjem i går, har jeg lånt her.

God weekend til alle.....sørg nu for at slappe af....en ny uge venter lige om hjørnet :o)

3 kommentarer:

Fru Kahr sagde ...

God weekend - det lyder som om, den er yderst tiltrængt:-)

ASSA sagde ...

Ja kos deg og slapp så av i weekenden!
Det høres ut som du trenger det :)

Tusen takk for besøk på min!

Karen sagde ...

Tak skal I ha'. Og jeg fik slappet af i denne weekend. Fik sat nogle billeder op, fik givet nogle forsømte planter lidt større potter og fik hygget mig med familien inkl. mine katte. ;o)
Håber også I havde en god weekend
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...