mandag den 11. oktober 2010

i syv sind.....


Billedet lånt fra DROPS design

Min forårsbluse er nu ved at være færdig, og jeg er allerede ved at planlægge mit næste strikketøj.....men.....jeg troede, at det var planlagt men så kom jeg her til aften til at surfe lidt rundt hos DROPS design....det skulle jeg ikke have gjort, for nu er jeg for alvor 
Lånt fra DROPS design
lånt fra DROPS design
kommet i syv sind....mine planlagte vinterprojekter var overskuelige - en tyk og lun vintersweater, Geilsk kilevest og sluttende af med Cecilie vesten - men nu.... nu er jeg blevet fristet over evne til at lave en masse andre ting også......hvis jeg skal nå det hele i løbet af denne vinter, så håber jeg på, at det bliver en laaaang vinter ;o)
Lånt fra DROPS design















7 kommentarer:

Cristina sagde ...

Drops design er simpelthen et farligt sted at bevæge sig hen - især når man er så letpåvirkelig.. smiler...

KH

Cristina

strikkeentusiasten sagde ...

Ja sådan kan det gå, fristelser er der masser af og Drops bliver man nok aldrig helt færdig med, der er altid noget der lokker!!!!

Citronmoster sagde ...

Velkommen i klubben :-) Synes også der konstant er fristelser alle vegne fra :-))

Regnbue Måne sagde ...

Ville ønske at det var mig der kunne lade mig friste :-D men skal godt nok blive meget bedre til at strikke først. Held og lykke med at nå alt det du ønsker :-)

Karen sagde ...

Jeg kan høre(læse), at der er andre letpåvirkelige sjæle end mig...dejligt....specielt, når jeg lige er blevet 1500 gr garn rigere.....ja, ja, ja, jeg havde lovet mig selv, at jeg IKKE ville købe mere garn før det gamle var brugt, men.....det hoppede lige i favnen på mig - jeg ka' ik' gøre for det ;o) Men DROPS er et farligt sted!!!!
Regnbue Måne, hvis du gerne vil rammes af strikkedillen, så start med et enkelt og overskueligt projekt....inden du har set dig om, så sidder du i saksen, som os andre.....;o)
Kh karen

Regnbue Måne sagde ...

Tak, det vil jeg også gerne, har tænkt mig at starte med karkklude til min datters legekøkken her fra ...

http://karenklarbaeksverden.blogspot.com/2010/08/diy-legekkken-karklude-til-brn.html

Det ville sørme være skønt hvis jeg kunne strikke og se tv samtidig ;-)

Anonym sagde ...

Jag är imponerad av denternedeko.blogspot.ru, måste jag säga. Verkligen inte ofta möter jag en blogg som är varje uppfostrande och underhållande, och låt mig informera dig, du har fått träffa huvudet på spiken. Ditt koncept är enastående, svårigheten är en sak som inte är tillräckligt folk talar intelligent om. Jag är väldigt lyckligt att jag snubblade hela denna i min söka efter något om detta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...