søndag den 31. oktober 2010

jeg tæller på knapper......

Da jeg i efterårsferien var på besøg hos mine forældre stak min mor mig en stor plastikpose i hånden - lige da vi på på vej ud af døren.  
Posen indeholdt fantastiske skatte - bla. ca 30 lynlåse i forskellig længder og farver og en lille pose fyldt med knapper i alle regnbuens farver. Behøver jeg at sige, at jeg ELSKER knapper?
De står nu på hylden og pynter i et gammelt sylteglas...det lille glas ved siden af var min egen samling - det ser lidt ynkeligt ud i sammenligning :D Måske skulle jeg sortere dem i mindre glas - sådan efter farver - men det må blive en dag, hvor jeg virkelig ikke har andet at lave - jeg mener, hvis nogen spørger mig, hvad jeg har lavet i weekenden, så tror jeg de kigger underligt på mig, hvis jeg fortæller, at jeg har sorteret knapper ;o)

Med alle de knapper, så har jeg virkelig ingen undskyldning for ikke at få monteret den forårsbluse....har jeg? :D

8 kommentarer:

Erna sagde ...

Lækkert med knapper - jeg var heldig finde en butik, hvor der stod en knap kasse og fik hele kassen for "en slik" - så jeg har desværre ingen undskyldning for ikke at få monteret :)

Karen sagde ...

Ja Erna, knapper har noget over sig! Da jeg var lille, kunne jeg bruge en hel eftermiddag med at sidde og kigge på og sortere min mormors knap-samling - og nej, har man knapper nok, så er der ingen undskyldning for IKKE at færdigmontere div. trøjer :D
Kh karen

Garn, hund & kat sagde ...

heldige dig :-)

Knapper er skønne

Strikkeglæde sagde ...

Jeg elsker også knapper, mine er sorteret efter farver i en reol med små skuffer - du ved dem som vores mænd har skruer i...

Karen sagde ...

Knapper er det det bedste...altså efter garn. Ja, jeg må nok i i gang med at sortere.....men jeg er altså ikke så god til det med systemer og orden....jeg fungere vist bedst med lidt kaos (læs: jeg er et rodehoved) :D
Kh Karen

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det er dejlig med knapper i alle mulige farver og faconer.

Fluesvampen sagde ...

Hvor ser det skønt ud med alle de knapper - ja, det er virkelig en skat. Jeg tror at jeg på min næste genbrugsjagt går efter at få nedlagt en omgang knapper.

Karen sagde ...

Fluesvampen - jaaaa, du har læst mine tanker - det havde jeg faktisk tænkt mig også, og jeg må have nævnt det for min mor, så det var derfor hun fandt alle disse knapper frem til mig....nogen af dem stammer faktisk fra min mormors samling, tror jeg.
Kh karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...