fredag den 1. oktober 2010

Mere sjælden end køn ;o)

Af alle mine rester af løvegarn bomuld strikkede jeg denne trøje/jakke. Opskriften er fra Familiejournalen (juni 2009), og her var den en flot ensfarvet. Jeg havde desværre ikke garn nok til det, så i stedet valgte jeg at strikke mine rester op og skabe dette "mesterværk" a la kludetæppe ;o)

Den var faktisk morsom at strikke....men jeg indrømmer, at jeg ikke har brugt den så meget (én gang), men sjov er den.

Desuden har jeg altså et problem med, at alt ALTID skal være design "et eller andet" og dyrt garn. Det er flot - bestemt - men det kan i mine øjne altså også blive en smule kedeligt....og kedeligt er ikke mig! Jeg vil have det sjovt, lave mærkelige ting ind imellem....blande underlige farver og morer mig over resultatet - også selv om jeg får noget ud af det, som ligner et kludetæppe ;o) 

7 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Jeg synes den er skøn - en rigtig hyggetrøje :-)

Karen sagde ...

Tak skal du ha'. Det er nok lidt mere spraglet end jeg bryder mig om....men måske skal jeg arbejde lidt på min tøjstil ;o)

strikkeentusiasten sagde ...

Det selv opfundne er der skam ikke det mindste i vejen med... tværtimod er det mange gange meget mere interessant, din trøje lyser jo af kreativitet.....bliv bare ved med det :-)))

Mette G. sagde ...

Jeg synes nu også, at den er spændende og synes da, at den har fortjent at blive brugt mere end 1 gang ;-)

Karen sagde ...

Tusind tak skal I ha'....der er sikkert ikke noget i vejen med selve trøjen/farverne, men jeg er nok lidt for konservativ i min tøjsmag ;o) Den største fornøjelse ved at strikke er nu også selve strikkeriet....MEN jeg arbejder på det med min smag - det lover jeg ;o)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er da rigtig flot..den kunne jeg godt komme i tanke om at kopiere.

Karen sagde ...

Kære Helvig, du skal være så hjertelig velkommen ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...