tirsdag den 5. oktober 2010

Nyt legetøj til mor ;o)

Jeg kan ikke gøre for det, men jeg kan simpelthen ikke stå for de der elektroniske nyskabelser.

Da mini-computeren dukkede op, måtte jeg bare eje sådan en - den er helt vild sød og fylder mindre end en A4 blok....og nu har jeg fået endnu et absolut nødvendigt stykke legetøj - en ny telefon....den kan ALT!

Nåh ja, måske lige undtagen strikke et par sokker, men ellers.... 

Det sjove er selvfølgelig, at jeg absolut ikke ka' hitte ud af det, men det er da vildt, at man kan få en telefon, der ikke har nogen taster.
Min telefon er rigtig tøselyserød, og jeg har absolut ikke brug for den eller alle dens funktioner, men jeg er vild med den ;o)
Ja, jeg er barnlig og lettere til grin i min familie....men det er altså (næsten) min eneste last (bortset fra garn altså) :o)

4 kommentarer:

emmy sagde ...

Tillykke med dit nye "legetøj", håber du finder ud af at bruge det :)

Karen sagde ...

Tak skal du ha' Emmy. Jeg kan jo altid spørge min teenager...de ka' finde ud af det hele ;o)
Kh Karen

Regnbue Måne sagde ...

Tillykke med den nye mobil :-) Kender godt til det med hang til ny mobil, men var inde i butikken og prøve en mobil uden taster og det virker bare ikke for mig :-( Så jeg undlod at købe ny sidste gang jeg havde "forelsket" mig i en mobil ;-)

Karen sagde ...

Ahhh, Regnbue Måne - du er en pige efter mit hovede....jeg går nemlig også ind og "prøver" en mobil eller en computer....på samme måde, som jeg også går ind og prøver tøj :o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...