onsdag den 20. oktober 2010

og nu til noget helt andet........nemlig efterårsferie ;o)

Så går turen snart mod nordvest - i morgen tidligt med tog.
Og jeg elsker at køre med tog!
Jeg skal selvfølgelig have strikketøjet med for turen tager lidt over 6 timer, så det er rart at have noget at nørkle med.
Jeg kan godt mærke at en lille ferie er tiltrængt! Det er faktisk min sommerferie, som jeg stadig forsøger at få afviklet....og det skulle også have været en hel uge, men af arbejdsmæssige årsager måtte den forkortes med et par dage.
Det gode er, at jeg først skal møde på tirsdag, så næste uge bliver en kort uge - og det er jo ikke så dårligt :o)

Jeg glæder mig til at slappe lidt af og bedre endnu - jeg glæder mig til at prøve kræfter med at lære at orkere - min mor siger, at man kan lære det basale i løbet af en time og så skal man i øvrigt bare øve sig.

Vi får se, om jeg er så lærenem :o)

5 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Rigtig god ferie, glæder mig til at se dit orkis :-) har hørt det er svært.

strikkeentusiasten sagde ...

Rigtig god ferie håber du kommer hjem med en masse lærdom i bagagen.

Dorte sagde ...

Rigtigt dejlig ferie til dig. Håber du får lært en masse og glæder mig til at se det :-)

Karen sagde ...

Tak for jeres hilsner! At orkere...det skriver jeg om en af de kommende dage - med billeder ;o)
Kh Karen

emmy sagde ...

Det er hyggeligt med en lille ferie og at rej´se med tog er super. Det nyder jeg også meget ;)

Er spændt på at se dir orkis-arbejde.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...