tirsdag den 19. oktober 2010

og så lige midt i middagssøvnen...... :o)

Ja, hvad tænker hun dog på....at komme med kameraet og forstyrrer på den måde?
Jeg kunne ikke lade være....der findes faktisk ikke noget mere "morgengrim" end en søvning kat....og mine katte er fra naturens hånd ikke specielt smukke i forvejen - i mine øjne er de naturlivis perfekte - så pyt med udseendet - det er jo det indre, der tæller, ik'?
Og så ser vi lige bort fra, at den ene er småneurotisk, nr. 2 lider af en spiseforstyrrelse (hun æder alt!!!! Ink. regnorm) og den 3. er så "morsyg", at hun hænger på mig (lige nu ligger hun foran mig på bordet med hovedet på min arm).
Ja, men bortset fra det, så er de perfekte ;o)

5 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Morgengrimme katte :-))) Jeg synes nu de ser dejlige ud.

Garn, hund & kat sagde ...

Alle katte er unikke og nogle meget smukke og facinerende dyr *s*

Jeg kan slet ikke forestille mig ikke at have kattedyr - selv om de også af og til bandes over

Karen sagde ...

Jeg holder utroligt meget af mine katte - og hverken kan eller vil undvære dem - de sætter liv i kludende må man sige.....
Kh karen

Dorte sagde ...

De ser da super dejlig ud. Katte er vidunderlige dyr :-)

Karen sagde ...

Kære Dorte, Katte er fantastiske! Stod det til mig havde vi mere end 3 af slagsen ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...