torsdag den 14. oktober 2010

så er den (næsten) færdig

Ja, så er den ved at være der...næsten da, for som det fremgår af billedet, så mangler der lige et par småting såsom at hæfte ender, strikke forkanter og sy knapper i, men......helt ærlig, så trænger jeg til en lille pause fra den bluse.
Jeg lader den hænge fremme på ginen, for hvis den hopper ned i strikkekurven, så glemmer jeg vist desværre alt om den (og det er sket før).
Så nu vil jeg gå i gang med det næste projekt....og jeg har besluttet, at det næste jeg skal i gang med er en "afløser" til min gamle (næsten antikke) "hjemmetrøje" - på pind 4 1/2 eller 5, så den burde være relativt hurtig overstået og bagefter? Ja, bagefter har jeg ca. 8 ting på to do listen, og der kan nå at komme endnu flere på, så det vil jeg ikke tage stilling til lige nu. Den tid, den glæde ;o) 

8 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Den er blevet rigtig fin. Glæder mig til at se din "afløser" :-)

Garn, hund & kat sagde ...

den er blevet fin, heldige dig der har en gine :-)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er da rigtig flot,glæder mig til at se hvad det næste bliver.

Dorte sagde ...

Den er da rigtig fin. God ide med ginen.

Irene sagde ...

Den er da blevet rigtig fin! Vil du slet ikke bruge den - skal den bare hænge på ginen:-)

Fru Kahr sagde ...

Den ser dejlig ud. Jeg kender godt det der med at de sidste detaljer nærmest tager længere tid end at få strikket selve projektet.

Karen sagde ...

Tak for jeres søde kommentarer - ginen er et "arvestykke" fra min mor. Hun nærmer sig de 80 og kan ikke længere sy tøj, som hun gjorde tidligere, så hun forærede mig ginen. Jeg har døbt hende "Inge-Gyda", og hun han indstilles til forskellige tøjstørelser - min forårsbluse kan holde hende varm lige et lille stykke tid....og så gør jeg den helt færdig, men lige nu bliver jeg nødt til at lave noget andet.
Kh Karen

Regnbue Måne sagde ...

Den er rigtig fin :-D
Jeg ville sørme også gerne arve en gine. Jeg er spændt på din hjemmetrøje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...