onsdag den 6. oktober 2010

Strikke-film


Indiana Jones - ren nostalgi
 Klokken er pludselig blevet 22:15 - jeg aner ikke hvordan det sker, men indkøb, aftensmad, oprydning og lektielæsning - det tager altsammen tid og pludselig er dagen bare ved at være slut.

Det er nu, jeg lige kan sætte med med strikketøjet en times tid eller halvanden.

Og så skal der lidt uforpligtende underholdning på dvd'en - og det har jeg lige anskaffet mig i form af de 4 Indiana Jones film.

De er perfekte "strikke-film". Man behøver ikke have øjnene klistret til skærmen for at følge med, og handlingen er heller ikke så inviklet, at man behøver at sætte filmen på pause, når man lige skal tælle maskerne på pinden.....og så den unge Harrison Ford ganske sød ;o)

2 kommentarer:

Dorte sagde ...

Jeg kender godt det med at tiden bare løber afsted pga. af alle de gøremål man liiige SKAL have ordnet. Jeg strikker mens jeg læser lektier med min datter. Det skal lige siges at hun går i 1 klasse, så niveauet er ikke højt endnu - så man kan sagtens sidde ved siden af og strikke. Jeg tror hun synes det er rigtig hyggeligt. Det synes jeg i hvert tilfælde.

Og ja...Harrison var/er nu ganske sød - ung mand/ældre herrre :-)

Karen sagde ...

Ja, tiden løber altså stærkt synes jeg. Tidligere lavede jeg også andre ting ved siden af lektiehjælpen, men min søn går i 8. nu, og når han kommer med matematik opgaverne, så kommer mors "små grå" på overarbejde ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...