lørdag den 27. november 2010

Ahh...tjuuuuu.......snøft


Den syge pige malet af Michael Ancher
 Der har været stille her på bloggen i nogle dage, for jeg har ligget underdrejet med pandehule-betændelse. Noget som jeg havde gået rundt med i en lille uges tid, inden jeg kom i behandling.
Jeg har været ude af stand til at foretage mig ret meget pga hovedpine og feber, men heldigvis udløser mors sygdom ALTID hjemmelavet hønsekødsuppe (som min mand laver) og hvidløgs-flûtes.
I dag var første dag, jeg var på benene og udendørs... og hvilken dag? Sne og strålende solskin. Vi var på det lokale kræmmermarked, hvor jeg brugte "en formue" på ....., ja det kommer der billeder af senere :D
Jeg følte mig godt nok lidt mørbanket oven på den tur, så jeg har ikke foretaget mig det helt store resten af dagen.
I morgen går det officielle startskud til "DET STORE JULERÆS" i det lille hjem, så det er måske meget godt at samle lidt energi inden da ;o)

3 kommentarer:

Meisolle sagde ...

Det er bare det værste.. smerterne er 100 gange værre end en hovedpine..
Har lige selv været ramt af selvsamme.. pande og bihuler..
Godt du har fået det bedre..
Fin blog du har :-)

strikkeentusiasten sagde ...

Åhh din stakkel- håber snart du er på toppen igen.....var det ikke lidt vel hårdt at tage på kræmmermarked når du lige var stået ud af sygesengen....??

Pas nu på dig selv og god bedring.

Karen sagde ...

Meisolle - tak skal du ha'. Du er altid velkommen til at slå et smut forbi en anden gang :D
Strikkeentusiasten - Jo tak, det går meget bedre, men sikke en omgang. Jeg kunne måske godt have udskudt det med kræmmermarkedet, men det var så fantastisk vejr: vindstille, strålende solskin og helt blå himmel. Jeg MÅTTE bare ud og jeg fik da også nogle lidt skæge ting ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...