torsdag den 11. november 2010

en god dag....hverken mere eller mindre

Det er underligt nok, men er bare nogle dage, som er markant bedre end andre.
Det er ikke nødvendigvis, fordi de ting, der sker er ret meget bedre og omgivelser opfører sig også som de plejer....det er noget inde i een selv, tror jeg - og i dag er bare en god dag!
Det er mørkt, koldt og blæsende udenfor, men jeg synes lyden af vinden er så hyggelig - så laver man en "kop-tår-kaffe", putter sig med et tæppe og får gang i strikkepindene :D
Normalt ville jeg brokke mig over vejret, men idag kan jeg se alt gennem rosenrøde briller. Det kan jeg, fordi jeg er mere end sædvanlig glad i dag - alt er ved det gamle, og alligevel er alt bare bedre idag :D
Det er en dejlig følelse, som jeg ville ønske man kunne putte i en flaske og gemme til de sure øjeblikke.....men måske kunne man øve sig i at fremkalde den følelse, for det er altså rart at kunne sige: I dag er en god dag!

2 kommentarer:

mette b sagde ...

Det er så rigtigt. En god dag er en fornemmelse, en følelse indeni.

God fredag til dig

Karen sagde ...

Tak søde Mette og en god dag til dig også :D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...