mandag den 8. november 2010

jeg er ved at miste min barnetro.... ;o)

Jeg tror både på nisser, på julemanden og tandfeen og for den sags skyld også den store græskar mand (ham fra Radisserne)....eller rettere sagt, det gjorde jeg, men nu ved jeg snart ikke.....
Lørdag aften fandt alle mine umonterede håndarbejdsprojekter frem og lagde dem i sirlige bunker på vores spisebord......og det gjorde jeg i forventning om, at den store monteringsfe ville komme forbi i nattens løb, svinge med sin tryllestav og så vupti - alle ender ville være hæftede, knapperne syet i osv. Ja, de små mus og fugle fra Askepot kunne godt bruges som alternativ, men dem ville mine katte nok bare have ædt ;o)
Men da jeg stod op søndag morgen var der bare ikke sket en snus :( 
Ergo måtte jeg bruge en stor del af min søndag på det - og jeg blev ikke engang færdig, så der skal monteres mere i aften.....
jeg er så skuffet over den fe - jeg mener, vi ved alle, at der bor et sokkeædende monster i vaskemaskinen (som altid spiser een sok), vi ved at kalorier, det er sådan nogle små, grimme nogen, der syr ens tøj mindre om natten, så hvorfor ikke en strikketøjs monterings fe,  om jeg må have lov at spørge....og hvor er hun, når man har brug for hende?  :D

9 kommentarer:

Lene sagde ...

Ja det ville jeg også gerne vide, når jeg nu hader at sy strikketøj sammen og hæfte ender, men kan se man skal ikke lægge det fremog så håbe på at det er klaret næste morgen, hun´kunne nu godt se at vågne lidt op ;-D

Karen sagde ...

Ja, det kunne hun....måske skulle have sat en skål slik/kager...eller en Gammel dansk?!?
Kh Karen

Citronmoster sagde ...

Ja, gad nok vide hvad hun har gang i den fe, her har hun heller ikke vist sig ;-)))

Regnbue Måne sagde ...

Hihi Karen, ja frem med slikket til feerne så kan det være at det hjælper ;-)jeg mangler også en oprydnings fe her hjemme :-D

Karen sagde ...

Citronmoster - jeg tror altså hun har vundet i lotto er er rejst ud på en eller anden ø med palmer og drinks med små paraplyer....og regnbuemåne hende den dovne oprydningsfe er sgu' nok taget med...hun kunne nemlig sagtens få et fuldtidsjob her hos mig, men hende har jeg heller ikke set skyggen af ;o)

Regnbue Måne sagde ...

Nå det er derfor Karen :-D Rart at få det på plads ;-)

Fru Melgaard sagde ...

Utroligt at sådan en fe kan gemme sig så godt, når nu sokkemonstret vel stort set findes i et hvert hjem:o)

Kh. Louise

ASSA sagde ...

Åhhh Karen når monteringsfeen har gjort jobben hos deg må du sende henne opp til Norge, så kan hun hjelpe meg også
Jeg sender henne tilbake etterpå ;)))))

Karen sagde ...

Fru Melgaard- ja, det er også mit indtryk, af det sokkemonster bor i hver eneste vaskemaskine, så det med feen fatter jeg heller ikke :D
ASSA - jeg lover at sende hende op til dig i Norge, når jeg møder hende....du må gerne låne hende i 14 dage :D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...