fredag den 5. november 2010

man skulle tro det var fredag d. 13........

Jeg har fundet denne pragtfulde og meget vellignende tegning lige her

Der er bare nogle dage, hvor tingene bare ikke flasker sig!
I dag var bare sådan en dag! Det startede egentlig meget godt, men så tog jeg den fatale beslutning at gøre nogle ting færdige på arbejde. Fredagen er perfekt til den slags - vi har fri kl 12:30 om fredagen, så efter den tid er der bare dejligt stille, og man kan få en masse fra hånden.
Det fik jeg sådan set også, men det tog bare meget længere tid end forventet.... og pludselig var klokken blevet 4. Af sti af sted for at nå mit tog....men jeg nåede ikke længere end til alarmen neden under, som var i aldeles udu! Den fangede jeg ikke lige først, så jeg spurtede huset igennem og kiggede efter åbne vinduer/dører....dem fandt jeg et par stykker af, men lige meget hjalp det. Til slut måtte jeg ringe til vagtselskabet, som lovede at sende en mand ud at kigge på alarmen.....men på det tidspunkt var klokken altså blevet næsten 5
Det er da ikke en måde at starte weekenden på, vel?

Fra nu af checker jeg alarmen, inden jeg beslutter mig for overarbejde, og står der kryptiske meddeleser på displayet, så stryger jeg ud af døren som den første :D
God weekend til alle ude i Blog-landet :D

2 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Øv for en måde at starte weekenden på :-)

Karen sagde ...

Citronmoster - det har du ret i, men min trøst er, at så kan det da kun blive bedre ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...