tirsdag den 16. november 2010

Også på pindene.....

Mit regnbue sjal er stadig undervejs....det er mit pause-strikketøj, som kommer frem, når jeg har brug for lidt farver og IKKE har brug for alt for meget mønsterstrik :D
Det er et aldeles simpelt sjal, hvor man tager 15 msk. ud i hver side på hver 22. pind. Takkerne strikkes ret, mens resten af sjaler er glatstrikket. Det kan ikke gøres mere enkelt end det, tror jeg.
En rar ting at sidde med, når man er lidt træt i hovedet oven på en lang arbejdsdag :D

4 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Super smukt... :o)

Citronmoster sagde ...

Det er da lige til at blive glad i ansigtet af :-)

Strikkeglæde sagde ...

Det er et skønt sjal og som håndarbejde er jeg enig - der skal være noget til enhver lejlighed :-)

Karen sagde ...

Pi-Andrea - Tusind tak og velkommen til ;o)
Citronmoster - Du har fuldstændig ret - det var lige, hvad jeg tænkte, da jeg købte garnet :D
Stikkeglæde - Tak skal du ha'. Ja, der er simpelthen af og til brug for et håndarbejde, der absolut IKKE kræver nogen form for hjerneaktivitet :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...