mandag den 22. november 2010

overspringshandlinger og gamle kniplinger

Jeg burde lige nu sidde med næsen dybt begravet i noget (kedeligt) arbejdsrelateret skrivearbejde..... burde ja, men....min undskyldning er naturligvis, at det er så koldt udenfor, at mine hænder er iskolde....så for at varme dem op er jeg simpelthen nødt til liiiiige at skrive lidt her og derefter strikke lidt - bare en times tid (eller 2).
Det er desuden også livsnødvendigt, at jeg forholder mig til en lille gave, som jeg modtog med posten i dag. Min mor har kniplet denne lille fine ting. Det er lidt svært at se det på billedet, men den er på størrelse med et pænt stort bogmærke - hvilket også var tanken med den, meeen jeg synes det er synd, at gemme den væk i en bog, så jeg tænker, at man måske kunne montere den på en pude eller lignende. Det er starten på et større projekt, som kræver MEGET grundig planlægning. Der skal vælges stof, puden skal designes, så den lille knipling kommer til sin ret osv. En proces, der kommer til at taget meget lang tid, er jeg sikker på :D
Hmmmm - livsvigtige beslutninger, som tages, inden jeg går i gang med det, jeg "burde" lave.


8 kommentarer:

Strikkeglæde sagde ...

Hvor flot - spændt på hvad den bliver.

Karen sagde ...

Strikkeglæde - jeg tror, at den bliver en del af en pude, men man ved aldrig...der er meget inspiration at hente rundt omkring i blog-land, så måske bliver det noget helt andet :D
Kh Karen

Regnbue Måne sagde ...

Det er en meget fin gave du har fået :-D Jeg så lige for mig at den fint kunne sidde midt for på bærestykket på en bluse/tunika. Men den vil helt sikkert være fin på en pude også :-D

Karen sagde ...

Regnbue Måne - du har ganske ret! Det havde jeg faktisk ikke tænkt på! Jeg vil i de næste par dage kigge i opskrifter/mønstre for at se, om jeg kan finde noget inspiration :D
Kh karen

Mette G. sagde ...

Hvor smukt - og ja, det ville da være syndt at gemme det væk i en bog.

Karen sagde ...

Mette - tak :D Jeg synes også det skal vises frem...på en eller anden måde.
Kh Karen

Camijo sagde ...

Tak for besøget på min blog, det er altid dejligt med gæster og kommentarer :-)

Jeg syntes de fine kniplinger kunne være rigtig flotte på en aflang pude måske noget lys grå hør, så kontrasten er lidt grov, så tror jeg nemlig det fine og sarte i kniplingerne kommer helt til deres ret. Held og lykke med kreativiteten, glæder mig til at se hvad du finder på :-)

Karen sagde ...

Camijo - Tak for din søde hilsen og din gode idé. Jeg kunne lige se den pude for mig :D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...