lørdag den 20. november 2010

så er der lagt op til weekend-hygge

Overskyet og gråt - ikke lige mit weekend drømmevejr, men man må jo se det positive i det.....og det er, at man har en god undskyldning for indendørs hygge med tændte stearinlys, lidt godt hjemmebag og en kop kaffe. Min planer for denne weekend er til at overse - støvsugeren trænger til at blive luftet, der skal vaskes et enkelt gulv eller 2 og vaskemaskinen skal op i omdrejninger - men så stopper legen også.

Jeg har haft så susende travlt på arbejde det sidste stykke tid, og jeg synes slet ikke, at jeg har været rigtigt sammen med familien - så i denne weekend er der dømt "familie-hygge"!!! Teenageren vil sikkert brokke sig, når jeg insistere på det, for der er altid mange andre ting, som er mere interessante end en dag i mors selskab, meeeeen jeg skal nok få ham "overtalt"......a la "du får ikke noget kage, hvis du ikke gør som jeg siger" :D

Okay, så er det afpresning, men pyt....bare det virker!
Håber, at I alle får en fantastisk weekend :D

4 kommentarer:

Mona sagde ...

Kom lige forbi din fine blog - Lyder rigtig fornuftigt med en hygge weekend! Kram

Laura sagde ...

Det er netop det dejlige ved det vejr vi har om efteråret og vinteren. Der er så mange hyggelige ting, vi kan lave indendørs, også kagespisning. Håber at afpresningen virker :-))))
God weekend fra Laura :-)

Karen sagde ...

Kære Mona, velkommen til og tak fordi du gider læse med på bloggen :D
Laura - dejligt at "se" dig tilbage. Håber også, at du får en forrygende weekend - og afpresningen virkede.....bedre end forventet.....teenagedrenge har en MEGET stor appetit....så nu er der ikke mere kage ;o)
Kh Karen

Fru Larsen sagde ...

Sådan en gråvejrsdag, indbyder helt klart til familiehygge. Håber du får overtalt den unge mand til at deltage. Rigtig god søndag til jer:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...