torsdag den 18. november 2010

strikke-vejr og Harry Potter

Ca. sådan så himlen ud, da jeg tog på arbejde i morges.....den så præcist sådan ud, da jeg kom hjem her i eftermiddag.......jeg har ikke et gran af energi....ikke så meget som et lille fnug. Det eneste jeg kunne tænke mig at lave, er at sætte en spændende dvd på, krølle mig sammen i den gode lænestol (med et tæppe over benene) og strikke.
Ja, hvis I spørger mig, så fejler den plan bestemt ikke noget....så kunne jeg måske også komme bare lidt videre med min trøje - se lidt Harry Potter og drikke en "kop-tår-kaffe" eller 2. Den plan er enstemmigt vedtaget....Harry here I come :D

6 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Jeg tror at mit program ligner diten hel del :-)

Citronmoster sagde ...

:-))) diten = dit en

Fru Larsen sagde ...

ja, det er lidt surt, at det både er mørkt når man kører på arbejde og når man kommer hjem. Energien er ikke noget at råbe hurra for lige i øjeblikket. Håber den nye Harry Potter er god:))

Strikkeglæde sagde ...

Enig - jeg venter også kun på lyset :-)

Garn, hund & kat sagde ...

Her er forkølesen endeligt på retur - har afspaderst hver eftermiddag inden jeg er mødt ind hele ugen og det har garenteret medhjulpet en del.

Din plan lydder god - håber du fik ført en ud i livet

Karen sagde ...

Citronmoster - Det er en rigtig god plan :D

Fru Larsen - Harry Potter rigtig god - en af mine yndlingsfilm at strikke til ;o)

Strikkeglæde - På denne tid af året får jeg lyst til enten at gå i hi eller flytte til varmere himmelstrøg... ;o)

Garn,hund & kat - Dejligt, at du er holdt op med at snøfte - det afspadsering har sikkert hjulpet helbredelsen noget på vej :D Og ja, jeg fik gennemført min plan til punkt og prikke OG jeg gik tidligt i seng, så i dag er der lidt mere energi ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...