onsdag den 8. december 2010

den morsomste julepynt

Jeg er den lykkelige ejer af nogle nisser, som mildest talt er så grimme, at man kun kan holde af dem. F.eks disse "babushka-nisser - de er indkøbt for ca 12 år siden i Føtex - jeg er vild med deres ansigtsudtryk ...... specielt ham den mindste - prøv at se hans øjne :-D



Ja, og så har jeg min anti-nisse. Ja sådan hedder han, for der er godt nok ikke meget nutte-nisse over ham - faktisk er han lidt uhyggelig, men det er min søn, der har lavet ham, så anti-nissen kommer frem hvert år. Jeg har dog lovet mig selv, at han næste år får en anden hue....sorte nissehuer er ikke lige det, jeg forbinder mest med jul ;o)

2 kommentarer:

strikkeentusiasten sagde ...

Ja hvorfor ikke - anede ikke man kunne få Babuska nisser.... din søn´s nisse er lidt uhyggelig, men dog en din søn har lavet så frem det må den ;)))

Fin arbejdsfordeling imellem dine katte.

Karen sagde ...

Jeg købte faktisk de ustyrlig grimme babushka nisser til min dreng, da han var lille - du ved i den alder, hvor det er sjovt at putte ting ind i hinanden. Den hjemmegjorte er faktisk vildt uhyggelig at kigge på, men måske vil en rød hue mildne hans udtryk lidt :-D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...