søndag den 12. december 2010

stjernevrimmel

Ja, okay, det er måske en overdrivelse, at kalde 2 stjerner for en stjernevrimmel ..... jeg tror faktisk ikke at 2 stjerner kan vrimle, men bortset fra det, så.....
Jeg gik i gang i aftes og har kun nået at lave de to, men der kommer mange flere til i løbet af de næste dage. De er lavet i mønstret gavebånd, så de er ikke så store.
Planen er, at trække dem på noget tyndt ståltråd - evt. med nogle perler og på den måde få en eller flere guilande(r), der skal pynte på juletræet, når den tid kommer.

6 kommentarer:

Fru Kahr sagde ...

Hvor er de smukke:-)

Garn, hund & kat sagde ...

Du er bare så flittig *s* Glæder mig til at se både guilander og trøjen når alt er færdigt :-)

Fru Larsen sagde ...

Det var en god ide, men sikke et pillearbejde. Spændende, at se din guialande med stjernerne:))

Karen sagde ...

Fru Kahr - Tak :D
Rikke - uh, de stjerner er desværre en ren overspringshandling - men jeg skal nok dokumentere alt undervejs ;o)
Fru Larsen - ja, man skal ikke have alt for mange tommelfingre - jeg skal nok tage billeder :o)
Kh Karen

Dorte sagde ...

Sikke en god ide :-) og hvor er de bare smukke.

Karen sagde ...

Dorte - tak skal du ha' - jeg elsker flettede stjerner og det to-farvede gavebånd giver en flot effekt - jeg tror, det bliver godt :D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...