søndag den 23. januar 2011

det kribler i mine fingre.......




















Jeg må indrømme, at tålmodighed ikke er en af mine stærke sider - specielt ikke, når jeg har en adskillige nye nøgler garn liggende. De skal bruges til at kopiere denne sorte/grå "købe"-bluse til min kollega. Hun ville egentlig have haft den i lilla, men butikken havde kun 100 gr. af den farve (jeg tilbød, at jeg godt ville strikke en lodden bikini af de 100 gr, men det ville hun ikke have?!?).
Jeg er stadig i gang med min vest - men det kribler virkeligt i fingrene på mig - nu skal jeg snart have taget hul på det lækre, bløde garn :-D

3 kommentarer:

Lydert sagde ...

En strikket, lodden bikini ville da ellers have været et skønt syn på stranden til sommer :)

Zarina sagde ...

Kender det alt for godt, måske derfor der ligger strikke tøj over alt her i huset.
Bikini, synes jeg ar set en opskrift på drops, mennnnnn tror ikke de tørre så godt.

Karen sagde ...

Lydert - ja, en lodden bikini ser man da ikke hver dag - det kunne gå hen at blive ny mode - men damen ville hverken eje eller ha' sådan en ;o)
Zarina - det er rædsomt, når ens hjerne allerede er gået videre til næste projekt, mens hænderne stadig arbejder på det forgående....men tålmodighed er jo som bekendt en dyd - og jeg øver mig stadig :-D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...