søndag den 16. januar 2011

Færdig - zebra + en tanketorsk

Så har monteringsfeen været på besøg, og mit zebratæppe er nu færdigt. Jeg skal nu til at begynde på mit næste strikke-projekt.
Jeg var begyndt tidligere i dag, men opdagede pludseligt, at jeg havde slået 100 msk for meget op.....DUMT!!!!
Mit tæppe kom til at måle 110x200 cm og der er blevet brugt lidt over 1000 gr garn. Det er bare så lækkert og blødt - det bliver dejligt at have dét over benene i aften, når jeg starter forfra på mit strik ;o)

7 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

Det er et dejligt zebratæppe du har strikket. Jeg kan godt forstå du nyder at putte dig i det :)) Skønt at få brugt noget af alt det garn, som man går og får samlet sammen :))

Lydert sagde ...

100 masker for meget?? Det kunne sikkert have blevet et sjovt strikketøj. Dejligt tæppe du kan varme dig under

Karen sagde ...

Fru Larsen - Ja, jeg blev helt glad, da jeg så den tomme plads i garnskabet....nu er der blevet plads til noget mere ;o)
Lydert - Det er forstykket til en vest - med de ekstra 100 masker kunne den være brugt som cirkus-telt :-D
Kh Karen

Lykke sagde ...

Hold da op, det gik hurtigt med det tæppe! Det er blevet rigtig sjovt, håber du får mange gode timer i sofaen i selskab med zebraen :-)

Karen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karen sagde ...

Lykke - Ja det gik hurtigt, men det blev også hæklet på hæklenål nr 9. Og det er blevet behørigt indviet (man sover glimrende med det tæppe på) :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...