tirsdag den 18. januar 2011

på pindene lige nu

Så fik jeg slået det rigtige maskeantal op og kom i gang med det næste projekt - opskriften er fra Hendes Verden's tillæg nr 14 fra 2010. Her er den strikket i grå silke, men jeg har altså valgt sort uld i stedet - jeg mangler nemlig lidt lunt og let, som kan varme uden at fylde for meget under vinterjakken.
Jeg ved ikke om det kan ses på billedet, men vesten er meget enkel, men har det sødeste hulmønster i halsen og ved ærmerne - og var det, jeg faldt for. Jeg har strikket ca. 10 cm af forstykket, så der mangler "lidt" endnu.

12 kommentarer:

Garn Moster sagde ...

Den er super sød den lille vest :-)

Mette G. sagde ...

Den ser rigtig lækker ud. Kh Mette

Karen sagde ...

Garnmoster - tak skal du ha' - jeg glæder mig også til at få den færdig ;o)
Mette - Tak! Ja, jeg kan godt lide det meget enkle snit - kræver ikke så meget koncentration ;o)

Louise sagde ...

Rigtig sød model!

Camilla sagde ...

Held og lykke med vesten, den ser meget meget fin ud, glæder mig til at se resultatet!

Karen sagde ...

Tak Louise :D
Og tak Camilla - jeg glæder mig også lidt, for jeg har aldrig vovet mig ud i sådan et blondeagtigt hulmønster før....det skal nok blive spændende ;o)
Kh Karen

Lykke sagde ...

Kan godt forstå at du er faldet for modellen, den er bare så fin :-) Den skal også nok blive rigtig god i sort! God arbejdslyst.

Karen sagde ...

Lykke - Tak skal du have :D
Jeg har lige strikket en grå monster-trøje i rib og nu trænger jeg til en masse ret pinde (på rundpind) og sort er jo altid godt - og passer til næsten alt :D

Garn, hund & kat sagde ...

Den er rigtig sød - synes ejg plejer at købe alle deres strikke tillæg - så vorofor kan jeg ikke lige finde den opskrift - for den har jeg skam også lyst til *S*

Laura sagde ...

Slået op er næsten halv fuldendt :-)
Fint mønster. Glæder mig til at se den færdig :-)

Karen sagde ...

Rikke - hæftet har en gul flæse top udenpå og er fra i sommeren 2010 - hvis du vil i gang med blusen og ikke kan finde opskriften, så send mig lige en mail
Laura - Ja, og det bliver helt dejligt med et projekt på rundpind (og uden ærmer) :-D
Kh karen

Garn, hund & kat sagde ...

Tak Karen - Så fandt jeg den :-) Lige det hæftede havde jeg selfølgelig ikke tænkt på *tsk*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...