fredag den 25. februar 2011

Ferie.....heldigvis

Første dag af min ferie. Det sidste stykke tid har været en hård omgang. På arbejde rasles der med nedskærings/fyringssablerne, og det tærer på kræfterne, for der har været tale om det i de sidste 3 måneder. Og det er sørme svært at holde gejsten og engagementet oppe, når man samtidig ved, at man måske snart får en fyrer-seddel.
Min krea-trang har derfor været på aller laveste blus i den seneste tid....og det samme har min blogtrang, men allerede i går kunne jeg mærke, at det begyndte at klø i mine fingre efter at få fat i et strikketøj.
Teenageren har ikke ferie, så mor skal være alene hjemme i dagtimerne hele ugen.....det er ikke så tit det er sket de sidste 14 år, så det skal nydes! Mine planer for ugen er lidt løse, men jeg har nogle skabe, der trænger forfærdenligt til lidt oprydning, min symaskine skal måske også lige støves af og så har jeg tænkt mig en "STORE SHOPPEDAG". Mit shoppe-gen er normalt ikke særlig veludviklet, MEN......jeg har besluttet, at jeg fortjener en dag, hvor dan-kortet gløder :-D Der ryger måske et enkelt lille garnnøgle med i købet, men det kan jo ske for den bedste.
Nu vil jeg kaste mig over strikketøjet, mens jeg drikker resten af min morgenkaffe - i dag vil jeg KUN lave dét, jeg har lyst til (altså ingen rengøring, tøjvask eller lign).

7 kommentarer:

Camilla sagde ...

Åh hvor det lyder skønt :-) Rigtig god fornøjelse!! :-)

Karen sagde ...

Tak skal du ha' Camilla - du kan tro, at jeg skal nyde det. Håber også, at du får en fantastisk weekend
Kh Karen

Louise sagde ...

Hej Karen.
Jeg kunne have skrevet dit indlæg - priser mig lykkelig for at være på barsel p.t. d. 9/3 afsløres det, hvem der skal fyres hos os! :(
Rigtig god weekend.
Kram Louise

Strikkefuglen sagde ...

Det er skrækkelig med de fyringer og opslidende, jeg krydser fingre for dig. Det blir en skøn uge, jeg drømmer om bare en enkelt dag alene i verden ;-)

Pi Andrea sagde ...

Det hele lyder som en god plan for din ferie... :o)

Karen sagde ...

Louise - Det er virkelig noget ØV!!! Nerverne hænger uden på tøjet og det er bare så trættende!
Strikkefuglen _ tak skal du ha', det var sødt af dig :-D Og ja, alle har brug for at være "Palle alene" bare en gang imellem.
Pi Andrea - Ja, det tror jeg....du kan tro, at jeg skal nyde den ;o)
Kh Karen

Fru Kahr sagde ...

Jeg håber, du kan nyde ferien i fulde drag selvom der er vigtige ting på spil i forhold til arbejdet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...