søndag den 6. februar 2011

Færdig med candyfloss-farvet bluse

Katten og jeg har haft travlt i denne uge, for jeg havde sat en tidsfrist på trøjen til min kollega - max. 7 dage.....og det er altså ikke altid let at strikke, når man har en kat fastmonteret på skødet, hver gang man sætter sig ned ;o)

Nåh, men trøjen blev færdig her til aften og bliver afleveret i morgen.
Det er eget design....ja, Geil og de andre strik-designere behøver ikke frygte nogen form for konkurrence fra min side :-D
Farven er noget ved siden af på billedet her....den er meget mere pink i virkeligheden, men jeg var nødt til at snuppe et aften-billede, for blusen skal jo afleveres i morgen.
Mit næste projekt blive den grå top-down sag med snoninger, som jeg fandt i Hendes Verden strikketillæg (ja, det tror jeg da, at det bliver, men man ved aldrig).

9 kommentarer:

Garn Moster sagde ...

Designer eller ej , jeg syntes den er lækker :-)

Louise sagde ...

Jeg er meget enig :)

Lydert sagde ...

Dene er da blevet flot, den ser rigtig blød ud

trine6 sagde ...

rigtig flot trøje :)

Camilla sagde ...

Den er vildt lækker, jeg kunne lige bruge sådan en, men strikke designer, det er jeg ikke, ville ikke ane hvor jeg skulle starte!
Sejt at du kan!

Lykke sagde ...

Den er da blevet rigtig fin, mon ikke kollegaen blev rigtig glad :-)

Karen sagde ...

Garnmoster - tak skal du ha' :-D
Louise - Taaaaak :-D
Lydert - den er superblød, men man skal ikke tabe masker eller lave forr mange fejl, for det er umuligt at trævle op
Trine - tak for det
Camilla - jeg har taget mål og lavet en strikkeprøve og ud fra den beregnet maskeantal....det er ikke så svært, når man går igang, men jeg synes det er svært at strikke til andre....det gør jeg ikke igen lige med det samme.
Lykke - hun blev glad, men ville gerne have den 15 cm længere, så det er en af weekendens opgaver ;o)
Kh Karen

Maria sagde ...

Hvor er katten fin - den ligner min hundjævel Bodil! Og trøjen er også rigtig sød - vildt at du kan strikke noget på kun 7 dage!
Mvh Maria c",) (Hamsterperspektiv)

Karen sagde ...

Maria - Jeg har Dk's grimmeste katte....de har alverdens farver og er neurotiske....men jeg elsker dem meget højt! Jeg er hurtigstrikker og A-menneske (vågner gerne ved 5-tiden), så jeg strikker meget i de tidlige morgentimer
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...