mandag den 14. februar 2011

Jeg hader bare mandage!!!!!

Jeg ved ikke hvorfor, men mandag er simpelthen bare ikke min dag!
Mandag er ugens travleste dag på arbejde - undervisning fra 9-12, frokost, mere undervisning fra 12:30 til ca 15 og så møde fra 15-16 (ca) og så hjem. Problemet er bare, at om mandagen befinder min hjerne og jeg os ikke på samme længde og breddegrad (sådan føles det i hvert tilfælde). Jeg er simpelthen ikke rigtig nærværende.....det er altså et problem, når man skal forsøge at være bare en anelse genial.
Min krop er pligtopfyldende og møder på arbejde, mens min hjerne stadig holder weekend. Den tilstand plejer at vare ved hele dagen.
Jeg synes, jeg har prøvet alt, men lige meget hjælper det, og jeg må nu konstatere, at mine mandage bare er noget, der skal overståes! Kender I sådan nogle dage?
Heldigvis er det tirsdag i morgen, så bliver jeg normal igen ;o)

7 kommentarer:

Lydert sagde ...

Kender det alt for godt, weekenderne er simpelthen for korte.

Strikkefuglen sagde ...

Kender det godt, kunne tænke mig at bytte om på weekend og arbejdsuge fordelingen, ,men det går nok ikke.
God uge ;-)

Anna sagde ...

Åh hvor træls! Men til gengæld kan ugen da kun blive bedre nu (X'er fingre!!)... :)

Garn, hund & kat sagde ...

Ja sådan er det altid efter dage fri, for mig bliver det så onsdag i denne uge og torsdag bliver så sidste arbejdsdag inden 3 fridage.

Fru Larsen sagde ...

Ja ja det kender jeg godt, jeg hader også mandage, lige så snart det bliver tirsdag er det straks bedre. Ved egentlig ikke hvorfor, måske fordi at der er en hel lang arbejdsuge foran mig :))
Åh jo, der er forresten nogle mandage jeg er helt vild med, nemlig de som ligger i min ferie, ahhh så er der en god lang fereiuge foran :))

Rikke sagde ...

Hvem er igrunden det fjols der har valgt at ugen skal starte på en mandag!? Burde mandag i virkeligheden ikke høre til weekenden?
Her er manså indbegrebet af travlhed, trætte og småsure børn, kaos og glemte ting der skal ordnes i sidste øjeblik inden familien skal ud af døren om morgenen... Heldigvis er jeg hjemmearbejdende dagplejer, så det hjælper lidt på det hele..men alligevel! Mandage skulle forbydes ved lov!
Kik forbi min blog, hvis du skulle få lyst :)

Karen sagde ...

Lydert - ja, det er nok lige det, der er problemet ;o)
Strikkefuglen - ja, det er da et forslag....ellers skulle man have fast fri om onsdagen, så er arbejdsugen ikke så lang :D
Anna - åh, heldigvis er resten af ugen bare en drøm
Rikke - så er det altså ikke kun mig, der har svært ved at få sjæl og legeme til at hænge sammen...godt ;o)
Fru Larsen - du har ganske ret - det har jeg aldrig tænkt over før...nogle mandage er bare okay :D
Rikke - JA...stiller du ikke op til næste folketingsvalg? Du får helt sikkert min stemme!!!! Har været forbi dig og lagt en lille hilsen ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...