søndag den 27. februar 2011

lørdags (u)hygge

I går var blev en rigtig "jeg gør kun, hvad jeg har lyst til" dag. Der blev ikke strikket så meget, for jeg begyndte at læse den svenske krimi "Midvinterblod". Inden jeg havde set mig om, var jeg fuldstændig fanget ind, og jeg kunne simpelthen ikke lægge den fra mig igen. Den er super spændende og så utrolig velskrevet, at hver sætning er en nydelse at læse.
Teenageren var heldigvis optaget af sit eget, så han bemærkede knap nok, at mor kun svarede med enstavelses ord, når hun blev tiltalt. Det er lidt af en moppedreng på 494 sider, men jeg fik faktisk læst den færdig, inden jeg gik i seng. Ja, det blev godt nok lidt sent, men jeg MÅTTE finde ud af, hvem morderen var..... 
I dag er jeg lidt sløv i betrækket, så mon ikke jeg nøjes med at lufte støvsugeren, inden jeg putter mig i sofaen med et tæppe, en kop kaffe og strikketøjet? Jeg trænger voldsomt til at få min vest med bælte færdig, så det tror jeg bliver dagens opgave.
God søndag til jer alle :-D

3 kommentarer:

Fru Melgaard sagde ...

Det lyder bestemt til at være en bog efter min smag.
Ha' en god søndag:)

Pi Andrea sagde ...

Tak for en dejlig anbefaling... :o)
God søndag... :o)

Karen sagde ...

Den kan virkelig anbefales....hvis man kan lide mord, altså ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...