torsdag den 10. februar 2011

Så er rejse-kittet gjort klart

Nu er togrejsens strikketøj valgt!
Opskriften er fra Kreativ Strik nr 10, 2010.
Opskriften er uden dikkedarer - glatstrik hele vejen - altså ikke noget med besværlige diagrammer eller andet, der kan være vanskeligt at sidde med i toget.
Den skal strikkes på p. 4, så det burde være et projekt, der kan laves færdigt på overskuelig tid.
Jeg købte i øvrigt noget andet garn til min lille vest, men den må vente, til jeg kommer hjem igen, for jeg er stadig lidt tøsefornærmet over, at jeg måtte trævle op :-D
Jeg håber, I alle får en fantastisk weekend!!!!

8 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Det er nogle gange rart med et nemt projekt især til togture. Rigtig god tur og weekend

Karen sagde ...

Tak skal du ha' - glæder mig også til noget let og overskueligt :-D
Kh Karen

Citronmoster sagde ...

Tak og i lige måde. Dit "togstrik" ser spændende ud, det glæder jeg mig til at se mere til

Lykke sagde ...

Godt at du fandt noget at fornøje dig med. Jeg får også helt Strikke-stress hvis jeg ikke har et projekt at tage med til mine daglige 2-50 min i bus :-)

emmy sagde ...

God togtur, rart at høre du har strikketøjet pakket og er klar til dit nye strikkeprojekt;)

Malene fra Brombleberries sagde ...

Rigtig god tur. Det ser ud til at ende med en dejlig sag.

Laura sagde ...

Herligt med strik på turen. Så længe man ikke får stress er det helt fint at være på stoffer og garn:-)))))
Også selv om man er storforbruger.

Karen sagde ...

Kære Alle,
Tak for jeres hilsner. Det var en god tur UDEN forsinkelser, så vi nåede rettidigt frem og hjem på trods af, at vi skulle kører med 3 forskellige tog! Jeg fik strikket det halve af ryggen på turen, så nu må jeg lige have taget mig sammen til at få resten gjort færdigt i løbet af ugen (og weekenden).
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...