søndag den 6. februar 2011

Solveig Hisdal's skønne design

Jeg BURDE fistre rundt med støvsuger, spand og klud, MEN i stedet har jeg siddet og nydt billederne (på nettet) af den noske designer Solveig Hisdals helt vidunderlige strik.
Det hele kom sig af, at jeg i en bunke med gamle blade (Alt om håndarbejde) pludselig fandt 2 sider, som jeg på et tidspunkt må have revet ud af et ugeblad. Jeg har absolut ingen erindring om, at jeg har gjort det, men af siderne kan jeg se, at bladet er fra 1999, så det ligger sikkert en del år tilbage (hvilket forklarer min dårlige hukommelse).
Jeg forelskede mig straks i denne model, som prompte kom på "to do listen" - den liste er nu så lang at jeg har projekter nok til at blive fuldtidsstrikker de næste 5 år, men pyt, så har jeg noget at glæde mig til :-D

2 kommentarer:

emmy sagde ...

Åh, den skønne Solveig Hisdal trøje har jeg strikket for mange år siden (det var den model til at trække over hovedet). Den er desværre helt slidt op, men jeg har planer onm at strikke trøjen igen;)

Karen sagde ...

Jeg er blevet aldeles vild med hendes design - jeg fandt også opskriften på den trøje du nævner og har seriøst overvejet om det skal være den, der kommer på to-do listen i stedet - de er bare så flotte!
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...