søndag den 13. marts 2011

Færdig - med den vildeste pude ;o)

Så er min ren-pude færdig og monteret.
Det tog ikke så lang tid at strikke den, men desværre er der et par fejl i opskriften, og det betød, at jeg måtte trævle nogle pinde op undervejs.
Hvis jeg skal strikke den igen, vil jeg nok strikke den på rundpind, så der kommer samme mønster på bagsiden også....og det er altså nemmere at strikke den slags mønster på rundpind.

Jeg hæklede jo kanter på mit zebra-tæppe med samme garn, så mine neon-farvede rener matcher faktisk tæppet aldeles udemærket....og så giver det et sjovt indslag i stuen ;o)

9 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Den er virkelig fin... :o)

Zette sagde ...

Fejl i opskriften...kender det udemærket.
Det er så irriterende, men hvor er den dog fin, din pude.

Camilla sagde ...

Hvor er den sjov, og den passer da super til dit fede tæppe!

Karen sagde ...

Pi Andrea - Tak :-D
Zette - Åh ja, de fejl, men tak for "roserne" ;o)
Camilla - Ja, jeg synes også den er morsom og dejligt, at den passer til et eller andet ;o)
Kh Karen

Garn, hund & kat sagde ...

ej hvor er den fin og du er altså bare SÅ produktiv

Annemette sagde ...

Hold op hvor en skøn pude :o)
Den kan man da kun blive i godt humør af at kigge på..

Lea sagde ...

Wow!!! Den er SÅ fed, din pude! Flot arbejde og godt du fik sådan et fint resultat trods fejl i opskriften.

Fru Larsen sagde ...

Øj hvor er den lækker. Man henledes helt til hønsestrik tiden. Det er en spændende udfordring at sætte de forskellige mønstre sammen :))

Karen sagde ...

Rikke - Tak - den var rigtig sjov at strikke, så så er det er projekt, der er til at overskue ;o)
Annemette - Ja, nemlig....at strikkke den i sort og gråt var simpelthen for kedeligt
Lea - Tak :-D
Fru Larsen - Ja, der er lidt hønsestrik over den, men det skyldes vist farvevalget....som er lidt småtosset, men lidt sjov skal man da ha' ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...