onsdag den 2. marts 2011

HJÆLP - min vaskemaskine har spist min nye vest

,Min vest blev færdig igår. Enderne blev hæftet, kanterne hæklet og knapperne blev syet i....klar til en tur i vaskemaskinen.
Jeg store idiot bliver, mens jeg indstiller den tåbelige maskine distraheret af et telefonopkald....og jeg gik ikke tilbage for at kigge efter, så i stedet for skånevask fik min nystrikkede vest en alm. vask på 40 grader!!!! Og resultatet? HULLER!!!!!!! Og FNULLER!!!!

 Jeg er bare så gal over det og fatter ikke, at jeg kunne være så dum, men okay, sket er sket!



Jeg prøvede vesten på i aftes og den sad bare rigtig godt, og da min medfødte dovenskab forhindrer mig i at strikke en ny, så må jeg i gang med en redningsaktion.
Først når den er fuldført vil jeg tage endelig stilling til om skidtet skal smides ud og en ny vest strikkes......men ØV altså!!!!!!

15 kommentarer:

Lea sagde ...

Nej da, øv, øv. Håber redningsaktionen gør underværker! Vi kan nok alle lave en "vaske-torsk" engang imellem, men det er jo ingen trøst!!! Jeg krydser fingre!

Tina sagde ...

Hej hvor træls!! Håber du kan redde vesten...
Klem
Tina

Susannes syslerier sagde ...

Hvor træls - jeg sender dig lige lidt medfølelse. Jeg ville være knust. Håber du kan redde den.

Karen sagde ...

Lea, Tina og Susanne - tak for jeres medfølelse....det hjælper faktisk lidt....nej rigtig meget på humøret.
Kh Karen

Irene sagde ...

Hvor er det ærgerligt! Efter alt det arbejde der ligger bag - håber virkelig at du kan redde vesten. Og ellers er det sikkert både første og sidste gang du begår den fejl.

Zarina sagde ...

Ej sikke noget møg.... håber du kan redde den.

biaw sagde ...

Øvbøv! Håber den kan reddes - og ellers er du da bare vildt punk-trendy med hullet vest ;o)
KH

Karen sagde ...

Irene - det gør jeg ALDRIG mere - det kan jeg love dig - "brændt barn lugter ilde" eller hva' det nu hedder ;o)
Zarina - jeg kan sikkert blive meget kreativ i kampen for at undgå at skulle strikke en vest til
Biaw - det havde jeg slet ikke tænkt på....huller i bukserne er jo voldsom moderne, men en hullet strikvest....det er både nyt og anderledes ;o)
Kh Karen

Strikkefuglen sagde ...

Øvøvøv det er bare rigtig træls, håber du får den ordnet igen ;-)

Karen sagde ...

Strikkefuglen - jeg går i gang med det i morgen...da er vesten tør, lyset er bedre og jeg er ikke så hidsig mere ;o)
Kh Karen

Klejs sagde ...

Crap... Forhåbentlig er den til at redde.

Fru Melgaard sagde ...

Ej det er bare så ærgerligt, når sådan noget sker. Krydser fingre for, at den kan reddes.
Kh. Louise

strikkeentusiasten sagde ...

Åhhh nej Karen - alt det arbejde !!!

Du har min største medfølelse, håber du kan trylle lidt så den kan reddes.

Kh Jane

Camilla sagde ...

Nej nej nej! Åh din stakkel, det er jo slet ikke til at holde ud, jeg håner virkelig at den kan reddes.

Karen sagde ...

Klejs, fru Melgaard, Strikkeentusiasten og Camilla - i dag er mit blodtryk faldet til normal barometerstand, så jeg vil gøre et forsøg. Hvis det lykkes kommer der billeder ellers kommer der et MEGET SURT indlæg med masser af grimme ord ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...