tirsdag den 1. marts 2011

Hvad skete der lige der????

I går var jeg ude at shoppe. Nu er jeg jo et helt igennem fornuftigt menneske, så jeg havde lavet en liste over de ting, jeg skulle have. Jeg skulle til frisør, have en læbepromade, et par fornuftige sko til arbejdsbrug og så nogle sjove knapper til min næsten-færdige vest. Ja, der er da til at overskue (også rent økonomisk), men så gik der altså noget galt!
Frisøren, jeg går hos, er en uden tidsbestilling. Man går ind og trækker et nummer, og så venter man. Selv om jeg ankom tidligt, var der en del før mig, så jeg havde lidt ventetid at slå ihjel.....den brugte jeg til at gå i kiosken og købe det seneste nummer af Kreativ Strik......som ikke stod på min liste! Da jeg var færdig hos frisøren, begyndte den egentlige shopping, men den gik (næsten) slet ikke som planlagt.

I stedet for en læbepromade kom jeg til at købe:
Men den creme kan altså også bruges til alt.....



De "fornuftige" sko kom altså til at se sådan her ud.....og ligegyldigt, hvordan jeg end vender det, så er de ikke særlig fornuftige - ikke i min verden altså.....men de er flotte ;o)

I den lokale garnbutik, hvor jeg skulle købe knapper gik det for alvor galt. Der var kø, så man næsten ikke kunne komme hen til knapperne, så der stod jeg og ventede - lige foran en kurv med garn PÅ TILBUD. Hvordan det skete, ved jeg ikke, men pludselig klamrede jeg mig til en pose med 500 gr silke-tweed fra Garnstudio (52% silke, 48 % lammeuld). Det var nedsat fra 56 kr pr. nøgle til 25 kr. Jeg MÅTTE bare eje det garn! Og det gør jeg så nu ;o)
Og knapperne? Ja, dem fik jeg også.
Dette er virkelig en shoppetur, der har sagt tankerne i gang hos mig, for hvad var det lige, der skete? Min eneste forklaring er, at jeg hos frisøren har indåndet nogle giftige dampe (hende, der sad ved siden af mig, blev permanentet), og det er disse dampe, der har påvirket min sunde fornuft.....men det var en total dejlig dag :-D Og jeg er vild med mine nye, ufornuftige sko, min dejlige creme og mit silkegarn.... og knapperne bliver syet i vesten i aften!

9 kommentarer:

Susannes syslerier sagde ...

Sådan - man skal ALDRIG underkue sin indre shopaholic. Fedt garn og søde knapper du har købt, og creme og sko er jo livsnødvendige.

Karen sagde ...

Kære Susanne, som du dog kan sige det - jeg er 100% enig
Kh Karen

Zarina sagde ...

Kender det alt for godt, men man har jo brug for luksus ind i mellem. og sko kan man ikke få for mange af.

Zette sagde ...

Respekt!!!
Sådan skal en shoppetur være.: -) Tak for inspirationen.

Karen sagde ...

Zarina - du har absolut ret - man kan ALDRIG få for mange sko eller tasker ;o)
Zette - Velkommen til :-D Uh, jeg hjælper gerne med inspiration til shopping - til hver en tid :-D
Kh Karen

Mariannel sagde ...

Der er ingen tvivl det var de extreme giftige dampe fra permaneten !!!! ;0)))
Skønne ting du hjem med. Tror snart jeg skal til frisør!! Hihi

Karen sagde ...

Mariannel - ja, men pas på, man ved aldrig, hvad de dampe kan gøre ;o)
Kh Karen

nete4900 sagde ...

Uh hvor jeg kender det. Den slags kommer når man mindst venter det.
Men det er trods alt bedre end en planlagt shoppetur til storstaden og så komme hjem med en opvaskebørste! ;-)

Karen sagde ...

Nete - du har da ganske ret....det argument vil jeg fremover anvende overfor familien, som af og til undrer sig over mine indkøb.
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...