lørdag den 5. marts 2011

REN-strik


Ja, for det hedder det vel, når man strikke rener....gør det ikke?
Det er faktisk en pude, jeg er ved at strikke - opskriften er fra Kreativ Strik 11/2010. Her var den bare sort og grå, men det bliver min pude ikke. Den bliver neonfarvet, for det er resterne fra mit regnbue-sjal, jeg bruger.
Jeg burde være startet med at strikke ½ bagside, men da jeg er stærkt i tvivl, om jeg har garn nok, så er jeg startet lige på og hårdt med mønsteret, som også er det sjoveste ;o).
Der er kun 93 masker på pinden, så jeg regner ikke med, at det kommer til at tage alt for lang tid at strikke den færdig....og det er godt, for jeg har en bunke projekter (i tankerne), som bare skriger på at komme på pindene.

5 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Det bliver en rigtig forårs pude. Kender godt det med at have en masse projekter i tankerne ;-) nogle gange er det godt andre gange ikke.

Pi Andrea sagde ...

Den bliver super cool... :o)

Zarina sagde ...

Hold op hvor bliver den sød. en rigtig hygge pude.

Citronmoster sagde ...

Rener med knald på, det bliver en rigtig lækker pude :)

Karen sagde ...

Strikkefuglen - ja, det slog mig også, da jeg lige var begyndt på strikketøjet - forår med knald på farverne ;o)
Pi-Andrea - TAK :-D
Zarina - Tak skal du ha'
Citronmoster - Tak! Nu håver jeg, at der er garn nok også til bagsiden....ellers må jeg være lidt "kreativ".
Knus fra Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...