torsdag den 3. marts 2011

Så er hullerne lappet og vesten er færdig

Det lykkedes mig at redde min vest - jeg kan se, hvor lappe-arbejdet er, men jeg tror faktisk ikke, at andre kan.

I følge opskriften hører der et bælte med, men jeg foretrækker den uden, så jeg strikkede det ikke. Da min gine, som i øvrigt hedder Inge-Gyda, har en lidt anden figur end jeg, så har jeg "lånt" et bælte fra en anden trøje.
På trods af (ex)huller og fnuller, så er jeg allerede rigtig glad for denne vest, så jeg tror nemt, at den kunne gå hen og blive min yndlings-vest ;o)
Så nu må jeg til at tænke på mit næste projekt....jeg har ikke helt bestemt mig for, hvad det skal være - der er en 2-3 projekter, der står øverst på to-do listen, men hvilken et det bliver, ved jeg ikke endnu...vi får se :-D

8 kommentarer:

Zarina sagde ...

den er rigtig flot, godt du fik den redet.
Det ville være en skam vis den ikke kunne redes.

Citronmoster sagde ...

Hvor heldigt den kunne reddes, den ser dejlig ud :)

Fru Melgaard sagde ...

Hvor er den blevet flot. Godt at den kunne reddes:)
Kh. Louise

strikkeentusiasten sagde ...

Godt gået Karen....:)))

Det bliver spændende hvad du har støbeskeen !!!

KH Jane

nete4900 sagde ...

Den Ser da fin ud.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er rigtig flot..godt den kunne reddes.

Zette sagde ...

Heldigvis at den kunne reddes.
Fint arbejde.

Karen sagde ...

Zarina - Ja, jeg ville være blevet meget ked af det.
Citronmoster - Den har nogle fine linjer (uden bælte), som er særdeles slankende ;o)
fru Melgaard - Tak :-D
Strikkeentusiasten - Tak....man skal bare ikke kigge på vrangen ;o)
Nete - Tak :-D
Helvig - Det er jeg også glad for, at den kunne....jeg orkede ikke strikke en magen til ;o)
Zette - Tak skal du ha' ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...