fredag den 15. april 2011

kaffe-drop, fødselsdag og glo-bryllup

En helt igennem udmattende uge er nu slut - langt om længe!!!!
Truslerne om nedskæringer er nu blevet meget konkrete med en dato for, hvornår det sker. Den slags er IKKE befordrende for arbejds- glæden, skulle jeg hilse at sige. Og som rosinen i pølseenden snuppede jeg lige i ugens løb også et migræne anfald .... men nu er det weekend - og den skal bruges til ABSOLUT INGENTING!!!!!
Dvs - i morgen er det teenagerens fødselsdag - han fylder 15 år!!! Tænk, at min lille mus pludselig er blevet så stor?!?  Der skal bages boller og en kage - hvilken en, det skal være, tænker han over lige nu....det er jo et svært valg. ;o)
I morgen har jeg og et par andre fra arbejde også inviteret os selv til glo-bryllup, for en af vores kollegaer skal giftes (dejligt romantisk!) 
Ellers står weekenden i afslapningens navn! Kaffe (ad libitum....og gerne i drop), strik, sol, en spændende lydbog (Stephen Kings "Duma Key) og så endnu mere strik!!!! Jeg orker ikke at lave ret meget andet end det, men det er nok fordi, jeg virkelig har brug for at få genopladet batterierne.
God weekend til jer alle :-D 

8 kommentarer:

nete sagde ...

Åh, hvor jeg føler med dig mht.nedskæringer. Uanset om man selv går fri, er det næsten ikke til at holde ud. Man ved jo at det rammer rt eller andet sted. Håber at du klrer skærene.
Også god week-end til dig Karen.

Karen sagde ...

Nete - tak for din søde kommentar - ja, det hele er rigtig grimt lige nu, men heldigvis er vi på min arbejdsplads gode til at bakke hinanden op, synes jeg, så humøret er generelt okay. Jeg krydser fingre for at så mange som muligt "overlever" - andet kan man ikke gøre.
Kh Karen

Hilde sagde ...

Trasig med nedskjæringer. Så flott at dere er gode kollegaer og støtter opp om hverandre.
Du trenger virkelig ei rolig helg for å slappe riktig godt av. Nyt den i fulle drag.Viktig å få ladet batteriene, for i morgen begynner atter ei ny uke :-)

Lydert sagde ...

Øv for nedskæringer, vi har lige været gennem turen her på mit job.
Håber, du kommer så godt igennem som muligt

Karen sagde ...

Hilde og Lydert - tusind tak for jeres søde kommentarer - de varmer :-D
Kh Karen

Diktesoph sagde ...

Det lyder som den perfekte weekend! Jeg håber du har haft mulighed for at gøre som du planlagde!
Kram

Karen sagde ...

Sophie - Mmmm, den perfekte weekend!!! Strik, lydbog, mere strik og masser af kaffe. Det er endda familien, der laver aftensmad i aften - så kan det næsten ikke være bedre ;o)
Kh Karen

Diktesoph sagde ...

Det lyder næsten som en tur i paradis :) Good for you ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...