tirsdag den 26. april 2011

NU skal det være!!!!!!

Hvad skal være nu?
Jeg har 2 UFO'er - mit lappe-tæppe og en mangefarvet trøje og NU skal de være færdige!!!!! Jeg er startet med tæppet - det er vokset lidt her i påsken, for når der var en lille pause i mine ombygningforberedelser var det nemt lige at snuppe et par omgange på en en lap.
Da jeg genoptog arbejdet med mine lapper, mente jeg bestemt at kunne huske, at jeg faktisk havde strikket en masse, så måske skulle de "bare monteres" og så var det tæppe færdigt, meeeen der mangler MASSER af lapper! For at lave lidt spræl, har jeg valgt at indsætte nogle mønstrede lapper, hvis mønster jeg selv har "opfundet":









Lapperne er strikket i bomuld på p 3 og er ret små = 34 masker og 24 omg, så der går altså en del lapper til det tæppe, men nu er det da begyndt at ligne noget ;o) 
Og jeg glæder mig til at få det færdigt, for det har nu i næsten 2 år fyldt hele min strikkekurv - og den kurv kunne jeg altså godt bruge til noget andet nu!!

12 kommentarer:

Cristina sagde ...

Hvor er det et flot tæppe.... Tænk, jeg kommer helt til at tænke på hønsestrik, når jeg ser de fine mønstrede lapper...

KH

Cristina

HelleJescika sagde ...

Hvor bliver det et lækkert tæppe.Nogle dejlig farver.

strikkeentusiasten sagde ...

Sjovt som ens hukommelse tit spiller et lille puds......;))

Tæppet ser skønt ud og en genial ide med de mønstrede lapper.

kh Jane

Karen sagde ...

Cristina - tak :-D .....jeg tror altså, at du driller nu;o) Jeg er IKKE til det der retro halløj - så hønsestrik???? Det er altså i min verden strik til høns ;o)
Helle Jescika - tak skal du ha'
:-D - lidt utraditionelle farver, men de matcher de farver, der engang kommer til at pryde tilbehøret i mit kommende soveværelse (det er det, jeg skal i gang med på 1. sal)
Kh Karen

Garn, hund & kat sagde ...

Du er godt nok aktiv :-)

Karen sagde ...

Jane - tak skal du ha'. Ja, det føltes altså som om jeg havde strikket flere hundrede af de lapper.....det havde jeg så IKKE ;o)
Rikke - tak og i lige måde - dine strikkepinde er da rødglødende i disse dage og med nogle fantastiske resultater :-D.

Maria sagde ...

Tillykke med den fine blog! Der er vist blevet gjort forårs-klar! Og hvor er det tæppe altså sødt...

Karen sagde ...

Maria - tak ;o) Jeg elsker at flytte om - og også her på bloggen - der skal ske noget nyt ellers kommer jeg til at kede mig
Kh Karen

Fru Knudsen sagde ...

Jeg er imponeret, jeg fik vist aldrig monteret et tæppe

Karen sagde ...

Fru Knudsen - nej, det har alts også taget mig næsten 1 1/2 år at komme i gang - så det er heller ikke lige min kop te ;o)
Kh Karen

Susannes syslerier sagde ...

Smukke mønsterlapper, du har sat ind i dit tæppe, og dejligt at få ryddet op i UFOérne, så man kan opstarte nogle nye :-)

Karen sagde ...

Susanne - Tak :-D Åh ja - det er altså dejligt at få "den dårlige samvittighed" væk ;o)
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...