søndag den 10. april 2011

og så "koster det gratis" ;o)

Jeg elsker at få læst højt (man strikker så godt til en god historie), så jeg har meldt mig under fanerne i DR's krimi-klub. Med jævne mellemrum har de krimier som podcasts - det er en virkelig genial idé - man downloader dem til computeren, og så er der timers god underholdning leveret - og det KVIT, FRIT OG GRATIS.
Lige nu hører jeg "Genesis" af Karin Slaughter, og selvom jeg kun har hørt de første 30 min., så må jeg sige, at den tegner lovende. Hun skriver godt og plottet virker rigtig spændende. DR har 2 andre podcasts også, og her i eftermiddag skal jeg i gang med at downloade endnu en......og i aften skal jeg sidde i min "allerbedstete" strikkestol, med frisklavet kaffe på kanden, mit nye strikketøj og bare lade mig underholde af en god krimi :-D

8 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Jeg har også været forbi og hente alle tre... :o)

Fru Kahr sagde ...

Jeg fik også fat i de tre lydbøger sidste weekend - nu skal jeg bare igang med at lytte;-)

Strikkeglæde sagde ...

Dem skal jeg også hente, jeg nyder nemlig at strikke mens jeg lytter.

Jeg har både lånt på biblioteket og hentet på www.netlydbog.dk, men de har en fejl, så jeg ikke kan bruge den for øjeblikket

Karen sagde ...

Ja, det er altså dejligt at få læst historie....mit strygetøj forsvinder også lidt lettere, når der samtidig kører en lydbog som underholdning ;o)
Kh karen

Citronmoster sagde ...

En rigtig hygge-lytte-strikke-søndagaften. God fornøjelse :)

Karen sagde ...

Citronmoster - Tak skal du ha'...og god søndag til dig også ;o)
Kh Karen

Hilde sagde ...

Det hørtes aldeles fantastisk ut. Jeg elsker krim, og det er en fryd å kan sitte og strikke og samtidig få en god historie opplest.
Takk for titten!!!! Du har en flott blogg ( har lagt meg som fast leser)
Ta gjerne en titt i min :-)

Karen sagde ...

Hilde - tak for din hilsen - jeg har lagt en lille hilsen til dig på din skønne blog ;o)
Kh karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...