mandag den 23. maj 2011

elefanter = sneak peak

Her er de så - de elefanter, jeg skrev om i mit forgående indlæg. Og det skal lige bemærkes, at jeg fra flere sider HAR fået bekræftet, at elefanter virkelig er de nye ugler.....det betyder, at jeg for en gangs skyld faktisk er på forkant med "det der er in" - skriv det i kalenderen, for jeg jeg plejer først at opdage en ny modebølge, når den er skyllet forbi mig ;o)
Det skal blive til et barnevogns-tæppe, og jeg har valgt at strikke det i bomuld. Det strikkes på rundpind (p 3), og bagefter skal det hækles sammen med en kant hele vejen rundt, så det bliver dejligt tykt.
Det er en gave til min søde kollega, som meget snart (om ca 1½ uge) går på barsel - og jeg håber, at jeg kan nå at få det færdigt inden, men ellers må det sendes med posten.

15 kommentarer:

Irene sagde ...

Åh - det bli´r fint:-)

Angelikas quilts and knits sagde ...

det bliver rigtig fint :-)
Jeg har det paa samme maade med modeboelgerne. Foerst laegger jeg ikke lige maerke til boelgen, saa skal jeg tage stilling til om fanger mig, derefter skal jeg helst ha´ kigget paa masser af modeller med f.eks. ugler og naar jeg er naaet dertil at jeg synes at det er noget sjovt, er boelgen over og den naeste godt paa vej ;-))

Karen sagde ...

Irene - tak skal du ha'. Jeg håber, min kollega kan bruge det
Angelika - Tak :-D Ja, lige netop...efter flere år med ugler er det først nu gået op for mig, at de er lidt sjove....men nu er jeg gået over til elefanter og bagefter vil jeg selv starte en helt ny trend med grise..... ;o)
Kh Karen

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er det et flot tæppe med søde elefanter :-) Jeg er også en af dem der kommer lidt sent med på det der er in. Men pyt, bare man strikker det man kan lide.
Majbritt

Karen sagde ...

Strikkefuglen - tak skal du ha'. Ja, sådan har jeg det også - jeg har forlængst opgivet at følge med ;o)
Kh Karen

Hilde sagde ...

Så søtt med elefanter. Jeg er enda ikke kommet igang med uglene...hihi

Nete sagde ...

Hvor ser kært ud. Synes godt om din idé med grisene, så kan jeg måske også nå at være med på moden.
KH nete

Pia sagde ...

Nej, hvor blir´ det flot. Du må have fart på pindene...

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Åhh hvor bliver den flot...der må bare turbo på pindende så skal du nok nå det.

strikkeentusiasten sagde ...

Det er da virkelig skønt - men du har travlt !!!

kh Jane

Fru Larsen sagde ...

Hvor er det sødt. Det er nogle skønne farver du har valgt til tæppet. Hvis hun skal have det inden hun går på barsel, så har du da temmelig travlt:))

Garn, hund & kat sagde ...

ej altså igen fine ting fra din hånd - tørklæde og tæppe *tratra* du er hurtig

Karen sagde ...

Hilde - Tak :-D Nej, heller ikke jeg, men så må vi jo tage fat i elefanterne ;o)
Nete - Tak. Jeg har faktisk lidt "griseri" på tegnebrættet, men tæppet her skal lige være færdigt ;o)
Pia - tak - jeg ved, hvad jeg skal lave i weekenden
Helvig og Jane - Tak for roserne. Ja, pindene skal være rødglødende ;o)
Fru Larsen - Tak! Jeg har lokket min kollega til at fortælle, hvilke farver hun har valgt til lille-pigens værelse, og så har jeg valgt farverne ud fra det ;o)
Rikke - Jeg hækler mine rosetter over morgenkaffen....hvis jeg altså lige har 5-10 min ekstra...det giver et par rosetter hver dag :-D
Kh Karen

Fru Melgaard sagde ...

Glæder mig til at se det færdige resultat for jeg er sikker på, at det bliver helt i gennem fantastisk - Det tyder sneak peak'et da i hvert fald på:)
Kh. Louise

Karen sagde ...

Tak skal du ha' Louise - det håber jeg det bliver, for min søde kollega fortjener en fantastisk gave
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...