søndag den 1. maj 2011

Lappe-fobia

Hvordan kan et relativt velbegavet menneske (som jeg selv ;o) ) finde på at lave et slumretæppe ud af bitte-små lapper?
Lapper, der ikke bare skal strikkes - hvilket tager ca. ½ time pr lap, men de skal sørme også monteres......hvad der end besatte mig, da jeg gik i gang med dette projekt, så har det bestemt forladt mig nu! Jeg har nu strikket (og monteret) 105 lapper - og der mangler ca. 35 lapper endnu, før tæppet er færdigt = 17 ½ times strikke-tid+montering.
Tæppet har været meget længe undervejs, og jeg har besluttet mig for, at NU skal det være færdigt. Derfor har jeg også lovet mig selv, at jeg IKKE må pågegynde andet strik, før det er færdigt.....men der blev faktisk ikke nævnt noget om at hækle....måske kunne jeg finde et godt lille "lappe-pause" hækle-projekt?!? Hmmm, værd at tænke over, mens jeg strikker endnu en lap ;o)

7 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Jeg hepper på dig og de sidste lapper (og måske et lillebitte indimellem hækleprojet) Tror det bliver et lækker tæppe

Nete sagde ...

Uh de garn ender igen.Kender du dette her www.viv.dk , hvis du går ind på opskrifter/dominotaske ligger der en vejledning i at strikkehæfte, Måske det er noget for dig.
Knus

Lykke sagde ...

Åh ja, den montering bliver jeg heller aldrig venner med ;-) Jeg hepper på dig og glæder mig til at se et færdigt tæppe!

Lea sagde ...

Ønsker dig rigtig god fornøjelse med det sidste. Det bliver et totalt fedt tæppe!

He, he, man tager vist nogle gange nogle beslutninger, som man siden undrer sig over når man sidder med alt det arbejde - men når enden er god......ikk?

Lotte K strik sagde ...

Det bliver rigtigt flot dit tæppe. Er der ikke noget med at man har et standpunkt til man tager et nyt.

Fru Larsen sagde ...

Det var dog usædvanligt modigt gjort...... Rigtig god arbejdslyst ønskes du herfra :))

Karen sagde ...

Citronmoster - Tak for opbakningen...jeg får brug for dine hep ;o)
Nete - Tak - den side vil jeg kigge på ;o)
Lykke - Tak :-D Jeg kan da se en ende på det nu
Lea - Tak. Det bliver et rigtig sjovt tæppe - og jeg kan ikke vente med at få det færdigt ;o)
Lotte - Tak skal du ha'. Åh jo, og jeg har undret mig over min egen beslutning rigtig mange gange her på det sidste ;o)
Fru Larsen - Det var dog en sød formulering at kalde det modigt...jeg kalder det selv små-dumt ;o) Men med alt det arbejde kommer jeg bestemt til at elske det tæppe :-D
Kh Karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...