lørdag den 7. maj 2011

Overspringshandlinger..........

er mit speciale! Der er ingen grænser for hvilke fantasifulde indfald, jeg kan få, når det handler om at undgå ting, som .....ja, som jeg ikke er så glad for at beskæftige mig med.
Men der er visse ting, som bare SKAL gøres og rengøring er én af dem. Så i dag skal der gang i disse her remedier:

Altså ikke så meget sol, strik eller hygge, men benhårdt arbejde. Den motiverende faktor er helt sikkert, at det er så super-dejligt, når det er overstået ;o)
Så 1-2-3 - nu letter jeg rumpetten - ja, altså lige om lidt, for jeg skal liiiige læse nogle af alle de spændende blogs ude i blogland ;o)

4 kommentarer:

mona sagde ...

Ja, er det ikke mærkeligt så mange fuldstændigt glemte, og meget vigtige ting, der dukker op i ens hovede når man skal det dér, som man ikke rigtigt gider?

Bebiane sagde ...

Du kan da også lige så godt gøre rent, udenfor blæser det en pelikan. Der bliver sikkert også tid til at strikke.

Mariannel sagde ...

Uhh der er ikke noget som overspringshandlinger. Nogen kan man virkelig springe over så længe at man helt glemmer hvad det var man sprang for ;0))

Karen sagde ...

Mona - Åh ja, selv at læse en kedelig bog kan blive meget interessant ;o)
Bebiane - ja, der var sus i den, men min ene terasse ligger sådan, at der var læ, og der var så varmt, at jeg var ved at få hedeslag, så der blev gjort rent
Marianne - ja, men man bliver jo nødt til at tage sig sammen....selv om man trækker det ud ;o)
Kh karen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...