mandag den 30. maj 2011

strik søger nyt hjem ;o)

For snart længe siden strikkede jeg denne bluse/cardigan - jeg var vild med den, mens jeg strikkede den, men jeg har vist kun haft den på 1 gang. Den er ....forkert. Jeg ved ikke, om det er stilen, farven, størrelsen eller noget helt 4. Faktum er, at jeg, efter at have gloet på den næsten 1 år, nu er sikker på, at jeg aldrig kommer til at bruge den.
Derfor besluttede jeg, at den skulle have et nyt hjem - og det har den fået hos en af mine søde kolleger. Hendes yndlingsfarve er lys-lilla, så min lille hjemmestrikkede kommer i godt (lilla) selskab hjemme hos hende. Og jeg ved, at hun vil bruge den. Og egentlig vil jeg hellere se mit strik på en anden, end jeg vil se det bare ligge hjemme i skabet.
Og hun blev bare så glad, og jeg tror, at jeg har fået mindst 10 knus i løbet af dagen (hver gang jeg mødte hende på gangen) - og så er der noget ved at forære noget til andre :-D

9 kommentarer:

Fru Melgaard sagde ...

Hvor er du altså sød:). jeg kan sørme godt forstå, at din kollega blev glad for blusen er også smuk:)
Kh. Louise

Karen sagde ...

Tak skal du ha' :-D. Ja, den er faktisk vildt flot, men bare ikke lige til mig...
Kh Karen

Fru Larsen sagde ...

Jeg syntes også den er rigtig skøn, farven er dejlig syren lilla. Nogle gange skal der bare ikke ret meget til, for at den strikkede bluse ikke lige er et hit :))

Irene sagde ...

Jeg synes det er en skøn cardigan! Men som du selv skriver - der er ikke noget ved at strikke noget, der bare ligger i skabet. Dejligt du kunne glæde en kollega:-)

Pia sagde ...

Din kollega er smadder heldig, for den er da superflot. Dejligt hun også viser glæde ved at modtage..

Camilla sagde ...

Kan godt forstå at den skabte glæde!! Den er altså også fin!

Karen sagde ...

Fru Larsen - jeg er vild med farven, men....min kollega havde blusen på i dag - og den klædte hende fantastisk!
Irene - tak :-D Den har fået et godt, nyt hjem ;o)
Pia - Tak ;o) Ja, hun er et super dejligt menneske, som gav mig et par ekstra knus i dag også :-D
Camilla - Tak :-D Faktisk har jeg overvejet om jeg skulle strikke den igen - i noget andet garn evt, men det bliver lige nu ved spekulationen....der er andre ting på do-to listen ;o)
Kh Karen

Laura sagde ...

Skøn trøje, flot mønster og farve. Forstår godt din kollega blev glad, det der med strik, der bare ligger i skabet er for ærgerligt :-)

Karen sagde ...

Laura - tak ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...